Annons:
Etiketterutbildningträning
Läst 747 ggr
shia
4/19/18, 7:11 PM

Grans naturbruksgymnasium

Hej, har varit på en prova på dag i dag på grans naturbruksgymnasie i Piteå å tyckte det verkade suveränt! Superbra hästlärare, skolmiljö osv. Kän en som går i ettan där och hon stormtrivs då hon hade svårt i skolan tidigare men tyck nu det är roligt och enklare. Man måst dock lägga till tre ämnen för å få grundläggande högskolebehörighet men det måst man ju även på typ bild osv. Tänkte höra om någon här gått där? Går i åk åtta nu så blir isf jag sök dit nästa år. Tror det skulle vara perfekt för mig. Avskyr nämnligeb att bara sitta i en skolbänk i skolmiljö och räkna osv. (har visserligen A i typ allt det men somnar typ då jag tyck det är sååå ointressant) men bara man kom ibäg från skolan en stund typ på idrott eller så får jag ny energi osv. Är även väldigt stressaf av mig och höga krav på mig själv samt ätstörning, depression, självskadebeteende, panikattacker osv. Så trpr det kan bli bra där då det var lugn skolmiljö, fint boende, och nästan bäst av allt, ute på landet typ inte mitt i staden. Och känns som det är mindre press osv där, jämfört med å gå natur vilket skulle vara det jag önska som tvåa osv då det känns som dem som går där satsar mkt på skolan osv å är sån att jag har inte ork å plugga, men sitt kvällen innan så jag ska kunna få a då jag blir sjukt besviken då å natur är så man behöver plugga hemma(på andra också men mer prov osv då du har andra ämnen ist för häst) Och så fort jag får krav på mig och jag blir stressad ger jag upp å iprincip faller pladaskt. Iaf tänkte jag höra om ngn har gått eller tänk gå nu eller nästa år :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: