Annons:
Etikettövrigt
Läst 1059 ggr
Soffihorse
3/18/18, 11:08 PM

Kan inte sluta tänka på dem...

Som de som läst mina tidigare inlägg vet så har jag hittat två shetlandsponnyer som låter riktigt bra, och jag vill så gärna få veta mer om dem och åka och hälsa på dem/provköra.🙂

Nu kan jag typ inte sluta tänk på dem! Annonserna på dem dyker hela tiden upp på olika sidor (mest här på ifokus) som reklam för sidan där annonserna finns. Nån som känner igen sig i att se en annons och tycka den är helt okej och låter bra, och sen hitta annonsen överallt och för varje gång man ser den vill man ha hästen mer och mer? För min kompis gick det så att hon köpte sin treåring efter att ha bläddrat förbi annonsen flera gånger.

Annons:
Aleya
3/19/18, 5:24 AM
#1

Eftersom annonserna på iFokus är anpassade annonser efter vad du senast sökt på så kommer dom dyka upp. Rensa din webbläsare så försvinner nog annonserna. Jag fick nämligen konstant reklam på iFokus om fyndiq och när jag rensade historiken försvann det. Så det är ett tips. Kanske inte det svar du önskade men ett tips från mig.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Soffihorse
3/19/18, 6:34 AM
#2

Okejj, inte för att jag vill glömma dom men hah x)

Travis D
3/19/18, 7:35 AM
#3

Personligen hade jag använt min "charm "aka knep och trix. När jag fick Nysve ville mamma inte ha en häst. Men jag lockade med henne till honom och hon blev kär och kunde inte stå emot honom/säga nej till att skaffa honom x)

Upp till toppen
Annons: