2017-12-26 15:38 #0 av: akvarium123

Hej!

Har för ett tag sen skrivit ett annat inlägg om medryttare och kan säga såhär. Att jag har slutat där pga att det verkligen inte passade mig. Deras krav och mina var nog väldigt långt ifrån varandras och den där "röda" tråden var liksom ituklippt i tusentals bitar ha ha... Men jag vill faktiskt fråga er ägare en sak som jag är väldigt intresserad över att höra. Vad är era krav på medryttare? Och HUR behandlar ni era medryttare?? 

För jag kan säga dessa kraven och hur vissa behandlar oss som är medryttare kan vara från toppen till att man knappt förstår hur det inte har dåligt samvete så som dom behandlar medryttarna. 

Och vad tycker ni är rätt och fel och har ni ångrat någonting som ni gjort mot eran medryttare respektive bra.

Och hur är du mot en ny medryttare på din häst? Vad skulle du sagt och hur skulle du sagt det liksom?

Är som sagt väldigt intresserad av era tankar och idéer.

Och ni medryttare.

Vad får ni ut med att vara medryttare? Vilka krav ställer ägaren och hur är du mot ägaren respektive hur är ägaren mot dig som medryttare? Hur behandlar hen dig?

Och har du ångrat någonting som du gjort mot din ägare respektive gjort bra mot din ägare?

Hoppas höra väldigt positiva tankar och funderingar och även motiveringar! Men tror som sagt att innerst inne är det kanske inte helt perfekt för allihopa men finns säkert också dom som har det riktigt bra och som alla önskar att det skulle vara!

Sista frågan med en undersökning!

Hur känner du rent allmänt med din ägare? Respektive Hur känner du dig rent allmänt med din medryttare?

Kommentera gärna här nedanför ditt svar som medryttare/ägare.