Annons:
Etikettersajtenifokus
Läst 955 ggr
Lizelda
2017-06-29 21:19

Ny sajtvärd

Vi har genomgått ett värdbyte här inne och jag har nu tagit över :)

Lizelda är jag, har ridit senaste tolv åren men bara hobbynivå. Haft två pensionerade ston på lösdrift hemma men sen jag flyttade är jag tyvärr hästlös. Hundar och fiskar är min primära grej men jag längtar tills jag får möjlighet att skaffa egna hästar igen :)

I samband med detta byte så söker vi även nya Medarbetare så om ni är sugna så släng gärna iväg ett PM och berätta lite mer om er själva :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
Tiktak697
2017-06-29 23:29
#1

Kul men de jag får som erfarenhet av dig har varigt temlige något omogen saknar den gammla isolus och sajt värdarna 😪Och gamla ifokus

Mvh Tiktak

Vixxen
2017-06-30 01:17
#2

Roligt! Förnyelse är alltid bra!  Lycka till Lizelda! 🙂

Gronstedt
2017-06-30 10:51
#3

Hoppas det blir lite mer fart här igen. Välkommen!

Lizelda
2017-06-30 13:13
#4

#1 Tråkigt att du känner så men då förra sajtvärden inte hade tillräckligt med engagemang längre så var det enda alternativet att bara låta sajten fortsätta som den gjort fram tills nu.

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Cecilia.S
2017-06-30 15:37
#5

Det är jättehärligt att du har tagit det här steget nu, Lizelda - och det är även ett stort steg för den här sajten. Ett språng framåt för att få sidan mer aktiv igen. Det är ett stort ansvar, men det vet jag att du kommer att klara av galant. Jag kommer även att stå här som Medarbetare vid Lizeldas sida. 🙂

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Lona
2017-07-01 00:58
#6

Kul! Hade ingen aning om att du även var hästtjej, inte bara "hundnörd" ;-D


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Annons:
Upp till toppen
Annons: