Annons:
Etiketterbilderfilmer
Läst 1230 ggr
Pvppi
2017-06-12 11:39

"Två veckors tråkigt" - Digital målade bilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 9
Förhandsgranskning av bild 2 av 9
Förhandsgranskning av bild 3 av 9
Förhandsgranskning av bild 4 av 9
Förhandsgranskning av bild 5 av 9
Förhandsgranskning av bild 6 av 9
Förhandsgranskning av bild 7 av 9
Förhandsgranskning av bild 8 av 9
Förhandsgranskning av bild 9 av 9

Så ja, om inte de sägs av rubriken så ska jag va ledigt i två veckor och har värkligen inget planerat på att göra nåt så är lite rädd att jag bara kommer sitta hemma och ha tråkigt.

Så jag började fundera på om jag bara skulle sitta och rita dom dagarna då, bara de att jag känner att jag behöver en paus från de jag fokuserar mäst på inom ritning just som är HARPG  (Horse-Art-Role-Play-Game). 

Men samtidigt vill jag hålla på att rita hästar så jag tänke att jag smyger in här och ser om de är nån här som kan offra sig  lite med en häst eller så som man får ritta av?  😂 

Jag kan ta "beställningar" (Jag tar inte betalt så känns lite fel att kalla de beställningar.) Så bara feel free att fråga om att hästen ska va med i galopp race eller stå och mysa med ett föl eller nästan vad som hälst! 

Note angående bakgrunder: Ja de mesta är fotobakgrunder (är lite lat av mig.) Men nej bakgrunderna är inte bara google bakgrunder! Jag är noga med att bakgrunden ska vara tillåtna att användas på fri hand och inte ha copyright. Och ja om du känner att du vill ha en målad bakgrund så är de bara att säga till så fixar jag de! Förvänta dig bara inte nån picasso målning! 😅

Annons:
Cecilia.S
2017-06-12 13:21
#1

Så fint! Jag målar också digitalt, visst är det kul? Ett underbart sätt att fördriva tiden på 😊

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Vrilen
2017-06-12 14:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#2

Riktigt fina bilder!

Om du vill får du gärna rita av min häst =)

Vrilen
2017-06-12 14:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

.

Pvppi
2017-06-12 19:33
#4

#3  Oooh vad fin  h*n är! ^^ (Var på väg att säga fin desing de kändes lite fel.. 😂 😅  )

Tror jag har nåt i huvet som kanske skulle passa! 🙂

Pvppi
2017-06-14 17:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

"Sneaky horsi is sneaky"

Det är ingen här som kommer förstå den referensen men jag kunde inte släppa de när ja såg #3 häst så de fick det bli såhär nu 😂

Vrilen
2017-06-14 19:56
#6

Tack så mycket Pvppi! Den blev jätte fin.

Säg till om du vill ha fler bilder på andra hästar =D

Annons:
Maleficum
2017-06-14 21:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Kanske vill göra något med denna dam? Vet inte hur "bra" och tydliga bilder du vill ha för att göra något med dem, har nämligen flera rätt dåliga bilder på en häst som tyvärr inte längre finns i livet som inte skulle vara helt fel att få en bild på men det kanske blir för krångligt? (Är halvsuddigt och taget på långt avstånd bla).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Pvppi
2017-06-15 11:27
#8

#7 Jag brukar kunna göra nåt av de mesta! Ser man inte en del av hästen så får man bara använda fantasin och göra nått eget så denna bild blir perfekt!  😃

Maleficum
2017-06-15 18:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#9

#8 Okej. Om det inte blir för jobbigt får du gärna försöka göra något med den tigrerade hästen från dessa två bilder (man ser ju kroppen halvbra på första och sen hans ansikte lite granna till vänster på den andra bilden). Blir det för jobbigt så låt bara bli :) Men skulle som sagt vara skoj med en bild då han ju inte finns längre och han tyvärr aldrig få några bättre foton på honom.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Pvppi
2017-06-20 15:40
#10

Hade börjat med appelkastade från bilden på #7 men kände att nä de blev för tråkigt med bara en häst som stog där så de blev en kram från hästen från bilerna från #9. Jag har säkert gjort helt fel med den tigrerad men nu får de va så! 😂

Maleficum
2017-06-20 15:48
#11

#10 Vad fint det blev =D Tack!

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

zemlathebunny
2017-06-23 15:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Du får jättegärna göra något av denna killen. Han ska säljas så hade vart kul att ha lite fler bilder på honom :)

Upp till toppen
Annons: