Annons:
Etiketterutrustningtillbehör
Läst 1220 ggr
gallopphästennisse
2017-02-16 11:53

Det här med färger.

Hej. 

Det här med utstyrseln till hästen har ju blivit något så poppis och det skulle ju ändå vara kul och ha något matchande. Min häst är ju då brun med svart man - the basic. Med brun sadel och träns, och tänkte kolla med er vad för färger kan matcha bra till honom. Jag gillar både färger och lite mer basic färger. Så kom gärna med förslag, gärna bilder till!

Annons:
Maleficum
2017-02-16 12:32
#1

Mörkblått? (Hitta denna bild med googlesökning med rätt fin färg). Hitta även en bild med gult/ljust orange som såg helt okej ut. Beroende på vilken brun färg kanske mörklila skulle funka? (Lila åt det mer blå hållet).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Vrilen
2017-02-16 14:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#2

Turkost och rött tycker jag är väldigt fint❤️

tiger tok
2017-02-16 15:15
#3

Ljusare grönt?

Cecilia.S
2017-02-16 18:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5
#4

Min ponny är också brun. Dock svart utrustning. Jag tycker att hon passar i de flesta färger, men min favorit är helt klart blått. Grått, rött och blått i både marin och andra nyanser är vanligt under sadeln på henne. ;-) Jag kan tänka mig att grönt också kan vara snyggt.

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Tyst
2017-02-17 13:42
#5

Jag tycker ofta att orange är rätt snyggt på bruna hästar. Men då skall det vara en "poppig" orange.

[nevamisse]
2017-02-17 22:51
#6

Marinblå, brunt och grönt

Annons:
Upp till toppen
Annons: