Annons:
Etikettövrigt
Läst 999 ggr
kikärtan
2/2/17, 2:04 PM

Hyra häst under sommaren

Hej! Jag har i två veckor försökt att hitta ställen som hyr ut hästar under sommarlovet men misslyckats totalt.

Är det någon som vet någon bra hemsida eller ett bra stall? Jag bor cirka 2 mil utanför stockholm.

Annons:
Caf_Roy
2/2/17, 10:27 PM
#1

Karlshems gård

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

tiger tok
2/3/17, 7:02 AM
#2

Säger också Karlshems gård, min syster var på läger där i somras och ska dit i år igen, jätte fin gård och fina hästar!

Maleficum
2/3/17, 11:52 AM
#3

Haha, min första tanke var också Karlshems gård men vart osäker först om de hyrde ut även under sommaren men de gör det ju :) Var där på ridläger för måååånga år sedan (1999). Blev riktigt kär i araber efter att jag där träffa en supertrevlig och jättelugn arab vid namn Peter Pan (om jag minns rätt så hette han så, helt motsatsen till vad min tidigare bild av hur en arab var). Vad jag minns verka alla hästar väldigt trevliga och snälla att hantera. När min lägerponny Molly tappa en sko fick jag den dagen rida en stor tinker tills min fått tillbaka skon. Tyvärr finns väl ingen av de hästar kvar som fanns där då men kan inte tänka mig det skulle fått "sämre" hästar.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Upp till toppen
Annons: