Annons:
Etiketterutrustningtillbehör
Läst 678 ggr
Ilovehorses
2017-01-14 23:33

Ny i familjen

Hej!,

Jag ska till sommar få min första häst men jag behöver hjälp från hästägare om vad jag ska tänka på att köpa åt min häst så att jag är förberedd med utrustning. Jag behöver liksom tips på viken hemsida jag kan leta häst utrustning åt honom. Och gärna tips på en färg som passar till en fux valack.

HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaTack för hjälpen i förväg!❤️HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta

Annons:
Lillen05
2017-01-16 20:32
#1

Vad roligt! Första hästen är alltid speciell 😃

Vad har du hunnit köpa för utrustning? Vi kan ju börja med att utgå ifrån vad du redan har, så kan jag berätta vad du saknar! 🙂

Caf_Roy
2017-01-17 12:17
#2

Var bor du? Finns en jättebra second hand i Stockholm som heter Back 2 Use, perfekt om man behöver köpa mycket och inte vill bli ruinerad.

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

Stallmima
2017-01-20 16:39
#3

Köp inte på dig utrustning som kanske inte passar hästen i storlek utan utgå ifrån det när du fått hem din häst. Fuxar passar otroligt bra i grönt tycker jag

ladyxme
2017-01-21 17:53
#4

Fuxar passar jätte bra i lila tycker jag! Vad kul med en första häst, men köp inget tills du fått hem den dller vet mer om dess storlek, finns inget värre än att sitta med en massa saker som är för stora/små!

Ilovehorses
2017-01-24 10:19
#5

ok❤️

Jag ska fortsätta titta på utrustning och så kan jag köpa när jag har fått honom😃

Tack för hjälpen allihopa ❤️

Upp till toppen
Annons: