Annons:
Etikettridtravare
Läst 1504 ggr
manzii
2016-12-19 17:37

Varmblod!

Vill höra lite hur ni tänker angående detta. Hur mycket skulle ni kunna ge för ett varmblod som är grundutbildad i ridningen och som fungerar inom ridningen?

Annons:
[Susanne M]
2016-12-20 09:43
#1

30 000. Beror ju på ålder också. Är det en riktigt bra häst där alla grunder sitter kanske mer.Jag har själv två varmblod och i mina ögon är de värda mycket mer.

powerade
2016-12-20 11:34
#2

Bror ju som sagt på vilken ålder. Hur utbildad. Vad den gjort. Om det har varit skadad allvarligt har någon sjukdom eller liknande. Vad som följer med. Stamtavla eller ej. Köpte min för 11 000 utan utrustning 7år aldrig tränad trav och borta en förälder. Till skillnad mot andra hästar i andra raser fast kanske lite mer "problem" går för betydligt mer. Så beror det ju på dig. Klickar man med hästen så spelar det ju ingen roll vad andra tycker dom är värd:) Många säger " man kan få ett varmblod gratis" ja fine men dom kommer direkt från travbanan oftast

Cezanne
2016-12-26 21:42
#3

Menar du varmblodig travare eller varmblodig ridhäst?

hästisen
2017-01-06 00:54
#4

Jag har ett varmblod som jag fick gratis för två år sen, precis som #2 säger så kom hon nästan direkt från travet, men nu efter två års träning är hon såååå himla underbar! Hon lär sig jättesnabbt, och i och med att hon gått på trav så lyssnar hon väldigt bra när man pratar med henne, och hon vet att när man säger "BRA" så är hon duktig och när man säger "NEJ" så ska hon sluta. tycker varmblod är otroligt vackra och skulle nog kunna ge upp mot 50 000 för en utbildad (dock tycker jag det är roligt att själv få utbilda)

Upp till toppen
Annons: