Annons:
Etikettridning
Läst 739 ggr
Jennifer17
10/9/16, 1:36 PM

Medryttare?

Jag har ridit i snart 3 år och har sköthäst + mamma som har haft 6 hästar. Jag är erfaren och kan väldigt mycket och har mamma som en hjälpande hand. Jag undrar om jag är redo.

Annons:
Linn Is The New
10/9/16, 5:01 PM
#1

Det är väldigt svårt att säga via internet då jag inte har sett dig irl. Det beror helt klart på vad du har lärt dig under dessa tre år, och vad du är ute efter som medryttare. Finns hästägare som söker kanske lite mer rutinerade ryttare, och vissa som kanske tar emot lite nyare.  Tror din mamma skulle kunna svara på den frågan bäst. Har ridit aktivt i "endast" i elva år, men jag hade tom egen häst när jag hade ridit i 4.  Vissa ägare kräver mer på en ryttare än vad andra kanske gör. Om du är så erfaren som du beskriver, så tror jag absolut att du kan vara redo. Som sagt, har varken sett din hästhållning irl eller ridning irl.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

vallhund
10/10/16, 7:43 PM
#2

Hur skall någon här kunna svara på det? Vi vet inte hur gammal du är eller hur mycket du kan. Att du skriver sköthäst tyder på att du är väldigt ung. Varför inte prata med din mamma?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Upp till toppen
Annons: