Annons:
Etikettövrigt
Läst 891 ggr
TovaochPoppan
9/10/16, 9:56 AM

Häst när gymnasiet börjar

Hej jag börjar gymnasiet nästa år och ska gå inriktningen ridning. Jag har en C-ponny som jag har blivit för lång för men jag kan fortfarande rida henne då jag inte är för tung. Jag mår illa när jag tänker på gymnasiet då jag inte kan ta med henne. Dels för att jag är för lång och för att hon har fång och inte håller för hård träning. Hon rids av mig varje dag men varannan vecka två dagar i veckan rids hon av en liten tjej som är i lagom storlek för henne. Jag undrar helt enkelt vad jag ska göra med min ponny. Jag vill absolut inte sälja henne då jag kommer ångra mig för all framtid om jag gör det. Så vad ska jag göra?

Mons Lollipop❤️ The one and only

Annons:
immobilized
9/10/16, 11:43 AM
#1

Du kan inte låna ut henne på foder?

Sajtvärd: Barnens ifokus   Medarbetare: Spetsar & urhundar & Tonåringar ifokus

Facebook: Iron Wolf - working sleddogs
Gilla oss där och dela gärna!

.

TovaochPoppan
9/10/16, 11:50 AM
#2

Jo men jag är dels inte säker på att någon vill ha henne eftersom hon bara kan ridas i skogen och lugna pass på banan ibland. Sen är jag ett kontrollfreak och är orolig att hon ska få fång igen av någon anledning. Vet att det låter löjligt men jag är så fäst vid henne:/ #1

Mons Lollipop❤️ The one and only

immobilized
9/10/16, 12:01 PM
#3

Du kan inte ha som krav att hon ska stå kvar hemma hos er?

Sajtvärd: Barnens ifokus   Medarbetare: Spetsar & urhundar & Tonåringar ifokus

Facebook: Iron Wolf - working sleddogs
Gilla oss där och dela gärna!

.

TovaochPoppan
9/10/16, 1:07 PM
#4

Jo det skulle jag ju kunna ha, men det finns inga bussförbindelser till stallet men jag ska leta tack för svar:)

Mons Lollipop❤️ The one and only

Upp till toppen
Annons: