Annons:
Etikettersjukdomarskötselvård
Läst 559 ggr
tiger tok
2016-06-21 07:00

Vila i frid finaste Izac Zackarias

Jag fick just en Flashback… Från när vi tog bort finaste Zacke… Vi skulle egentligen på återbesök med en annan ponny men allt fick en kraftig vändning!! Vi gjorde en vanlig hälsoundersökning på Zacke, men så skulle vi röntga honom och så dök det upp på dem j*vla röntgen plåtarna!!! Hovbenet hade roterat nästan igenom sulan på hoven, en millimeter var det kvar innan hade skulle gå på Hovbenet… Det fanns inget vi kunde göra!! Det gjorde så ont att veta att vi inte göra något… Men det som var så hemskt var att min syster och Zacke hade ett sådant speciellt band!! Zacke fick lugnande och smärtstillande, han och min syster fick en box att vara i.. Han vilade huvudet mot min syster och det var så fridfullt men samtidigt fruktansvärt! Tårarna rann ner för hennes kinder och man såg i Zackes ögon att han förstod, han visste men han tröstade henne ändå… Han var den klokaste, finaste och som alla sa, den bäste! Den underbara personalen gav så mycket morötter dem hade och dem var så förstånde… Tack till er!!! Min syster fick sitta med honom längst och när dem hämtade honom gick dem sakta i hans egen takt!!! Min syster stod kvar och såg efter honom när korridoren svängde och han var borta för alltid… Men Zacke en sak ska du veta vi älskar dig och vi saknar dig till världens ände och längre än det!!! Hejdå finaste Izac Zackarias och ha det så bra, en dag ses vi igen och speciellt du och din själsfrände, min syster ses igen och den gången för alltid!!!

Annons:
tiger tok
2016-06-21 07:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#1

Lite bilder ( hoppas att det var okej att låna bilderna)

Upp till toppen
Annons: