Bilder & filmer

Släppte på stoort maskrosfält

2016-05-20 11:02 #0 av: Urhasten

Jag släppte Orchidéa och Orcado på ett stooort hav av maskrosor igår. Bilderna är underbara! Kika gärna in i albumet på länken nedan om ni vill se ännu mer! Hjärta

https://www.facebook.com/Urhasten/photos/?tab=album&album_id=1737820653141944

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter Hjärta

Anmäl
2016-05-20 11:04 #1 av: Lizelda

Ååh, underbart! Kär

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Anmäl
2016-05-20 11:15 #2 av: VoxBauers

Vilka härliga bilder! Supermysigt!

www.voxbauers.weebly.com                                                                  www.cornishrex.se

Anmäl
2016-05-20 13:17 #3 av: Urhasten

De tyckte det var sååå gott och kul att få springa lite Sol

Tack så mycket! Ballong

Anmäl
2016-05-20 17:33 #4 av: Wellcraft

Trodde du hade släppt dem helt lösa, utan staket, först. Blev inte ens förvånad med tanke på vilken bra relation jag fått intrycket att du har med dina hästar. Hehe Skrattar

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Anmäl
2016-05-20 17:44 #5 av: Urhasten

#4 Vilken varm kommentar, den tackar jag för! Skrattar

I år hade de tänkt haft får här, men nu vart det inte så och de hade hunnit sätta i alla fall två trådar. Så nu vågade jag braka loss rejält med dem för lite fina bilder! 

Vi har ett samhälle 5 minuter bort och en bro över hårt trafikerad motorväg 5 minuter åt andra hållet, så det är därför jag känner att det inte fungerar att släppa dem helt-helt lösa. Förra året hade jag Orchidéa lös på fältet, men vågar ändå inte bralla fullt ut. Litar på att jag skulle få kontakt med dem, men litar inte 100% på miljön för olyckan skulle kunna lura runt hörnet baraOberörd

Anmäl
2016-05-24 08:26 #6 av: TovaochPoppan

Sååå underbart fina bilder!😍

Anmäl