Annons:
Etikettersjukdomarskötselvård
Läst 926 ggr
Reim
2016-05-07 11:42

Tvätta hästens skap: lila färg?

Jag ska vara ärlig och börja med att jag aldrig riktigt lagt någon vikt på att tvätta min valacks skap då han inte verkat ha några problem med detta. För några veckor sedan märkte jag dock att själva snoppen "flagnade" så jag började tvätta den. Det är lite svårt att få min valack att hålla den ute, så jag slutade trilskas efter ett tag. Idag gjorde jag ett till försök och märkte då en svart, ganska stor "kleggboll" längst ut på penis. Pillrade försiktigt bort den och under den var det lila klegg, ungefär sånt som brukar vara i ljuver - men somsagt detta var lila! Någon som kan veta vad det beror på? Jag ska ta tag i tvättningen en annan dag igen då det somsagt inte är det lättaste.. Han har tyvärr kvar sånthär lila klet och det verkar vara ganska mycket. Självklart kontaktar jag veterinär inom kort om jag inte får bukt på det, men jag frågar först och främst här om någon har varit med om liknande lila klet.

Annons:
Linnea
2016-05-08 09:10
#1

Nä inget lila klet… Min valack får sånt, speciellt på våren. Det är sädesvätska (utan sperma då såklart).

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

Upp till toppen
Annons: