Annons:
Etikettridning
Läst 1072 ggr
Natalie*
4/19/16, 1:50 PM

Annorlunda ekipage/ni som sticker ut

Hej

Jag är på jakt efter ekipage som sticker ut på ett eller annat sätt. Någon som tränar dressyr på hög nivå med ett kallblod eller tävlar hoppning med en islänning till exempel.  Kanske någon som klarat sig genom en tuff olycka med häst? Tipsa mig gärna om några som kan tänkas vilja ställa upp på en intervju och som ni tycker borde lyftas fram och få lite uppmärksamhet.

Annons:
tlover
4/19/16, 2:49 PM
#1

De flesta beridna bågskyttar kan man nog säga sticker ut då sporten är så ovanlig tex Emil Eriksson håller på med beridet bågskytte han är ju bland annat världsmästare

l'm back

zemlathebunny
4/19/16, 5:39 PM
#2

Rida travare gör jag och min kompis. :)

Urhasten
4/20/16, 8:54 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag har en minishetlandshingst på 3 år som jag har kört in (och fortfarande är under inkörning) bettlöst, barfota och för övrigt med en naturlik hästhållning i grunden. Har också ett minishetlandssto som kämpar sedan hösten 2014 då hon skadade ögat rejält, medicinerades tungt med mycket olika mediciner. Det har orsakat många störningar i hennes inre struktur som vi först NU faktiskt fått ordning på relativt bra. Jag kommunicerar telepatiskt med mina hästvänner och har ett relationsbaserat förhållningssätt som varken innefattar dominans eller ledarskap. Om det verkar intressant och spännande kan jag tänkas vara med på en intervju om jag får lite mer information via PM eller till min mejl info@urhasten.se 🙂

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

RomDoll07
4/21/16, 1:33 PM
#4

#1 Roligt att du nämnde beridna bågskyttar, jag håller själv på med det bara för skojs skull och det är ju som du säger en väldigt speciell typ av hästsport 🙂

Natalie*
4/27/16, 8:30 PM
#5

Tack för tipsen!

Upp till toppen
Annons: