Annons:
Etikettövrigt
Läst 1647 ggr
niinasjogrense
3/27/16, 5:10 PM

Armband av hästens svans

Hejsan! För några månader sedan var jag tvungen att ta bort min ögonsten. Klippte av en bit av hans svans och vill nu göra ett fint armband av det :) Vet ni var man kan göra det eller skicka in det och få det gjort? Tack på förhand :)

Annons:
AnneN
3/27/16, 5:27 PM
#1

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

niinasjogrense
3/27/16, 5:48 PM
#2

Tack för svar! :)

Bjallstal
3/28/16, 8:28 PM
#3

Googla, hittade en via Google och fixade till både mg själv och bästisen av våra respektive hästars svans

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Wellcraft
3/28/16, 9:57 PM
#4

Hästbling är den bästa sidan enligt mig!

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

ljungensjenka
4/8/16, 1:00 PM
#5

Köpte ett från hästbling och är jättenöjd. Såå fint 😍

-Cissi-
4/8/16, 3:41 PM
#6

Jag kan göra. Om du inte redan hittat nån. Kan visa bild på ett par som jag gjort ikväll när jag är hemma igen. Beklagar bortgången!

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Annons:
Wellcraft
4/8/16, 4:13 PM
#7

#6 Jag är också intresserad :)

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

-Cissi-
4/8/16, 4:31 PM
#8

Okej :)

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

-Cissi-
4/8/16, 8:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Här kommer ett par bilder. Man måste ju inte ha silvertråden om man inte vill. Det är bara en smaksak.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

-Cissi-
4/8/16, 8:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Vrilen
4/8/16, 8:45 PM
#11

Oj vad fint ^^ Haha tar du typ beställningar skulle hjärna också villa ha ett så fint armband av hästisens svans <3

-Cissi-
4/8/16, 9:59 PM
#12

Tack! :) jag tar emot beställningar. Intresserade kan höra av sej via PM.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Vrilen
4/9/16, 8:57 AM
#13

Ehh jag är lite trög idag hehe Vad är PM? <3

Annons:
Wellcraft
4/9/16, 12:46 PM
#14

Personligt meddelande , Vrilen :)
Vad tar du för priset Cissi?

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Vrilen
4/9/16, 4:47 PM
#15

Säger mig ingen ting men ok ❤️

hästisen
4/9/16, 5:17 PM
#16

#15 det finns en knapp högst uppe, där det står meddelanden. gå in där, sedan löser sig resten😃

-Cissi-
4/10/16, 1:05 PM
#17

#14 Funderade på 150kr st #15 är du intresserad så kan jag skicka iväg ett PM åt dej då kan du klicka på meddelanden högst uppe i högra hörnet, så kommer du till det.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

TatsuOni
4/20/16, 9:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#18

De här har jag köpt av -Cissi-🙂

På tre av dem har jag även knappar utav hästhov som hon har gjort åt mig.

För övrigt så kanske jag snart kommer att vilja köpa två armband till, så hör av dig när du är här nästa gång och kan plocka upp tagel😛


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

-Cissi-
4/21/16, 1:30 PM
#19

Tack för fler bilder :D det ska jag göra :)

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Upp till toppen
Annons: