Annons:
Etiketterutrustningtillbehör
Läst 1720 ggr
emiliaotodd
2015-12-11 20:12

Tretorn advance!

Hej! Jag har nu suttit och nästan slitit av mig håret, för varje webbshop som jag har letat i har endast haft ''Tretorn Advance Extended''! Jag behöver inte någon utökning då jag  har rätt så proportionerliga vader och fötter. (Höjd: 43, Vad (Bredaste delen):36, Innersula:27 (41 i skor)) 

Finns det någon godhjärtad själ som vet någon webbshop som endast säljer Tretorn Advance utan extended? Det skulle verkligen vara som plåster på såren just nu!

Do not forget to smile!

Annons:
Ponnygirl16
2015-12-12 14:05
#1

Tretorn Advance är så gott som borta i butikerna nu, Skara Hästsport hade för ca 1 år sedan utförsäljning av dom då de skulle sluta säljas. Så har dom flesta butiker nu också, alltså säljer dom det dom har på lager och beställer alltså inte in några nya = bara extended kvar eftersom inte lika många köper det. Om det ändå skulle vara någon sida med Tretorn skulle jag satsa på någon engelsk/tysk sida! Sök på "Tretorn Advance Riding Boots" eller något åt det hållet så kommer det komma upp flera sidor som kan vara värda att kika in på. Lycka till! :D

~ Ta reda på orsaken så har du lösningen ~

emiliaotodd
2015-12-12 18:03
#2

#1 Tack så mycket för svaret❤️! Jag får nog ge upp hoppet för stövlarna. Då jag, tyvärr, inte har varken lusten eller möjligheten att betala frakten för ett par av stövlarna.

Do not forget to smile!

Alicia_svartur
2015-12-12 18:15
#3

Kolla och se om du hittar begagnade på hästnet! Det är synd att de inte säljs längre för snygga är de;)

Upp till toppen
Annons: