Annons:
Etiketterutrustningtillbehör
Läst 1133 ggr
Ponnygirl16
10/9/15, 7:04 PM

Bruna stövlar med svart utrustning

Jag vill verkligen köpa ett par bruna stövlar, frågan är då om det är ett big nono då jag har svart på all annan utrustning (träns, hjälm, sadel mm.)

Är det hiskeligt fult eller skulle det kunna vara snyggt? Behöver era åsikter nu!

~ Ta reda på orsaken så har du lösningen ~

Annons:
Ninwe
10/9/15, 7:11 PM
#1

Jag tror att det beror lite på vilken nyans av brunt det är. Om de är väldigt mörka finns ju en risk att de bara ser slitna/smutsiga ut mot det svarta.

Hälsningar,
Ninni :-)

Nian97
10/14/15, 11:58 PM
#2

Jag brukar inte bry mig om sånt faktiskt ;)
Har ljusbrunt träns, svart sadel, mörkbruna tyglar och rödbrun sadelgjord, men jag tänker inte på det direkt…

axa
10/15/15, 11:55 AM
#3

Jag har mörkbruna, med svart. Man tänker inte så värst mycket på det, men det är snyggt. Känner flera andra som har precis likadant. Det är en smaksak.

smellcaramell
10/15/15, 2:59 PM
#4

hah jag kan rida i svarta skor, svart sadel, brun gjord och brunt träns en dag och typ det motsatta dagen efter, men det är ju en smaksak :) men köper jag nytt köper jag typ bara brunt läder :)

Zadeira
10/15/15, 7:19 PM
#5

Jag bryr mig inte om hur det matchar. Vill jag ha bruna stövlar så köper jag det, oavsett om det matchar sadel eller träns. Så länge det är funktionellt och bekvämt spelar det mig mindre roll.

Jag tror inte det kommer se dumt ut tillsammans med din svarta utrustning. Jag gillar att det är lite avbrott i färgerna.

Upp till toppen
Annons: