Annons:
Etiketterbilderfilmer
Läst 2826 ggr
Aussie
9/18/15, 1:45 PM

Söker fotomodeller häst&ryttare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag brukar fota mycket porträtt på kompisar och andra bekanta och obekanta.  Det förekommer även att jag fotar bröllop, djurfoto mm. allt möjligt. Men aldrig porträtt på hästar med sina ryttare. Eller visst, min mamma med hennes häst ibland, men nu vill jag fota någon/några andra också och öva på detta! (Vill senare göra ett projekt när jag känner att jag behärskar ämnet.) Dock är jag tyvärr inte med i någon ridklubb och har jag därför väldigt få kontakter inom hästvärlden.

Så härmed undrar jag om någon i närheten är intresserad av att fotas gratis med sin häst? Jag bor i norra Skåne så kan ta mig med bil en bit över smålandsgränsen, men inte för långt, med tåg kan jag ta mig överallt i Skåne.

På min facebooksida hittar ni mitt portfolio.

https://www.facebook.com/MarleenSaarloosPhotography

Bifogar även en bild som jag tog på min egen häst i början av året till tidningen Equipage.

Annons:
zemlathebunny
9/18/15, 10:02 PM
#1

Synd att det är så långt annars hade du mer än gärna fått fota mig och min sköthäst :)

Aussie
9/23/15, 11:04 PM
#2

#1 Åh ja, tråkigt! :/

mimmijojo
9/24/15, 12:10 AM
#3

Jag bor i Helsingborg, du får gärna fota mig och min ponny. Har även många vänner på samma stall (HFRK) som säkerligen skulle vilja ställa upp! :)

Alicia_svartur
9/24/15, 8:53 PM
#4

Bor ca 15 min från höör, kan det vara nåt? Har islandshästar, mörk bruna/svarta.

kampfrieser
9/25/15, 1:05 AM
#5

Jag bor strax över smålandsgränsen med min bildsköna frieser om det är intressant.

Alicia_svartur
9/25/15, 2:52 PM
#6

Vet inte vad fotografen tycker, men friesrar är ju så himla vackra och gör sig bra på bild;)

Annons:
Aussie
9/25/15, 5:44 PM
#7

Kul Alicia_svartur och Kampfrieser! :D

Visst är friesrar häftiga Alicia_svartur, men jag har själv också en men inga islandshästar ;) Det hade varit roligt att plåta lite islandshästar i vintermiljö kanske?

Kampfrieser, strax över smålandsgränsen kan ju vara lite lagom avstånd också från mig!

Jag tar kontakt med er bägge! Kolla mailen här på iFokus :)

[Howres]
9/25/15, 10:46 PM
#8

Hej! Du får gärna fota mig och min ponny :) bor i Eslöv. Just nu kan jag dock inte rida honom, men du får gärna ta bilder från marken ;) han kan en hel del trix så kan kanske vara kul att fota :)

Alicia_svartur
9/26/15, 9:01 AM
#9

Ja, det låter bra (hoppas nu det kommer lite snö!) sålänge du inte har något emot MYCKET vinterpäls;)

Aussie
9/28/15, 6:05 AM
#10

#9

Neej! Just vinterpäls är ju så mysigt på isisar för de blir så fluffiga! :D Därför tänker jag att det skulle vara kul att ta lite vinterbilder på dig och dina islandshästar :)

Alicia_svartur
9/28/15, 2:33 PM
#11

Jamen dåså!:D

RoyalSnake
10/21/15, 12:00 PM
#12

Har tyvärr ingen egen häst. Men fasen ad kul det låter! :D

Aussie
10/25/15, 12:17 AM
#13

#12

Vad kul att du tycker det! Jag har hunnit med att fotografera en tjej nu, och vi hade verkligen jäättekul och det blev asbra! Har dock inte hunnit med mer pga. plugg :) Men håller hoppet uppe på en snöig photoshoot med alicia_svartur! och möjligtvis några fler som har mailat, men har varit mycket i skolan tyvärr.

Men du har ingen egen häst, men för min del funkar det med nån favoritridskolehäst, foderhäst eller whatever också :) Om du har det och om det går bra för ägaren såklart. Eller du har inget sånt?

Annons:
[Howres]
10/25/15, 9:25 AM
#14

Nu kan jag äntligen rida min lilla ponny igen så du får jättegärna komma och fota oss! samma som i #8 🙂

RoyalSnake
11/10/15, 2:16 PM
#15

#13 Jo det skulle säkert gå att ordna! ^^ Ska kika lite c:

Upp till toppen
Annons: