Annons:
Etikettridtravare
Läst 2968 ggr
Foxtrot
2015-08-09 05:21

Ridtravare?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vet inte hur populära ridtravare är här men, här är min stjärna som jag kämpat med i 1,5 år. När jag skaffade honom hade han stått i en hage i 2 år.

"Do you know why today is called 'present' "
"No, why?"
"Because every day is a gift."

Medarbetare på NH i fokus

Annons:
[Susanne M]
2015-08-09 09:49
#1

Jättefin.Stor eloge för alla som vill kämpa på med ridtravare.De är underbara hästar.Jag har själv 2 st, ett sto och en valack.

[Hästhoven]
2015-08-10 22:05
#2

Jätte fin häst du har! :-) Jag älskar ridtravare & de flesta har varit riktigt underbara ridhästar, javisst lite jobb med att få upp dem i galopp, men efter lite träning så har man en underbar ridhäst :-)

Emmapower02
2015-08-11 10:36
#3

Gjorde min dag! äntligen ser jag att jag inte är den ändaxD duktig du är, kämpa vidare!

mvh Emma<3

Foxtrot
2015-08-11 15:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#4

Tack hörrni! Vänster galopp har han alltid haft lätt för men jag har fått kämpa som ett djur med högra. Nu tar han äntligen båda galopperna utan problem men behöver fortfarande stärka höger. Vänstern kan han ta direkt från ryggning (och han gör det då gärna med en liten stegring, se bild, haha)

Han älskar också att hoppa och vi tränar på 80 cm och nån enstaka på 90 cm för tillfället :)

"Do you know why today is called 'present' "
"No, why?"
"Because every day is a gift."

Medarbetare på NH i fokus

zemlathebunny
2015-08-11 17:16
#5

Min Optipus som jag började rida för några månader sen. Hon är en jättefin häst :)

Upp till toppen
Annons: