Annons:
Etiketterutrustningtillbehör
Läst 621 ggr
Ninwe
6/29/15, 8:50 PM

Damasker med ludd Showmaster

Hej! Letade just på hööks hemsida efter damaskerna med ludd från Showmaster. Köpte ett par av dessa i vintras och tänkte nu köpa ett par till (hästen har ju fyra ben ;-)), men hittade inte dem på hemsidan. Googlade och de finns inte någon annan stans heller. Är det någon som vet om dessa har slutat tillverkas eller liknande? Är de som ser ut som dessa jag menar, fast från Showmaster som sagt: http://webshop.borjes-tingsryd.se/sv/Sortiment/Hast/Benskydd_och_benlindor/Senskydd/PROTECTOR_SENSKYDD?id=7199 Mvh Ninni

Hälsningar,
Ninni :-)

Annons:
Smedserods
6/29/15, 8:57 PM
#1

Tror de fanns med på sommarrean så de kan ha tagit slut.

Ninwe
6/29/15, 9:02 PM
#2

#1 Jaha. Men brukar de tas bort om de är slut i lager? Och varför är de då borta överallt? För visst har de sålts på andra ställen än på hööks? :-)

Hälsningar,
Ninni :-)

Smedserods
6/29/15, 9:46 PM
#3

Jag vet bara att jag såg dem på rea i min närmaste hööksbutik, där fanns det två par kvar nu senast.

Tror att saker som tagit slut på lagret brukar försvinna från hemsidan.

Vet inte om just de säljs någon annan stans.

Annars kan du ju ta en sväng förbi närmsta hööks, har du tur kanske du hittar ett par på rea. :)

Ninwe
6/29/15, 9:48 PM
#4

#3 Ja får göra det. Eller iaf hoppas på att de kommer in igen i höst. :-)

Hälsningar,
Ninni :-)

Smedserods
6/30/15, 12:21 AM
#5

Ja, det kan ju vara så att de kommer justera modellen lite till hösten. Har svårt att tro att de inte kommer sälja ludd-damasker på hööks när de ändå är så många som använder dem. :)

Ninwe
6/30/15, 8:06 AM
#6

#5 Precis! Får hoppas på det. :-)

Hälsningar,
Ninni :-)

Annons:
axa
6/30/15, 11:22 AM
#7

Jag har märkt att vissa produkter finns i butik men inte på hemsidan. Kontakta de så får du svar från de som har full koll ;)

Ninwe
6/30/15, 2:46 PM
#8

#7 Okej. Får ringa in och höra. :-)

Hälsningar,
Ninni :-)

Ninwe
6/30/15, 10:18 PM
#9

Mejlade Hööks idag och de sa (precis som många av er) att de hade varit med på rean och nu hade tagit slut. Eventuellt skulle de komma in igen i höst. Tack för alla svar! :-)

Hälsningar,
Ninni :-)

Upp till toppen
Annons: