Annons:
Etikettövrigt
Läst 1972 ggr
Hästälskaren
2015-05-22 22:11

Söker medryttarhäst i eller närheten av västerås

Hej! :) 

Jag söker då medryttarhäst i Västerås eller i närheten. Gärna bussförbindelsen men inte nödvändigt då mina föräldrar gärna skjutsar. Jag är 14år (fyller 15 i år) och jag har ridit på islandshästar i 5 år och varit medryttare på en islandshäst i 9 månader så jag har lite erfarenhet av att vara medryttare. Jag har varit i stallet minst fem dagar i veckan det senaste halvåret så jag har lärt mig väldigt mycket och inte bara det man lär sig på ridskola. Islandshäst eller "vanlig" häst spelar ingen roll men jag är dock inte så insatt i hoppning då vi inte har gjort de så ofta men jag tycker att det är väldigt kul och lär mig fort. Jag kan vara bestämt när jag väl måste men det är inget jag är i onödan. Gillar dressyr, hoppning och uteritter lika mycket så det är inget speciellt jag letar efter så heller. Men skriv om jag låter intressant eller om ni har några frågor! :)

Annons:
[134643]
2015-05-23 12:33
#1

Hej! Har du sett Facebook gruppen medryttare sökes/finnes, västmanland? Om inte så rekommenderar jag dig definitivt att kolla upp den :)

Hästälskaren
2015-05-23 12:46
#2

Okej, tack. Det ska jag definitivt göra :)

Upp till toppen
Annons: