Annons:
Etiketterutrustningtillbehör
Läst 794 ggr
ninen DH
2015-05-04 20:33

Hästskor- hjälp med fakta

Hej! Jag gör ett arbete om hästskor på tekniken i skolan, men skulle behöva hjälp med en del fakta! Därför skulle jag vara jättetacksam om ni skulle vilja svara lite kort på dessa frågor! Det är främst fråga 1 jag behöver hjälp med. Tack!🙂

1. Hur tillverkar man hästskor?

2. Kan du komma på något annat material som du tror det skulle vara möjligt att göra hästskor av förutom järn och aluminium.

Annons:
PogoPedagog
2015-05-05 07:20
#1

Fråga två är ju ställld direkt till DIG för att DU ska tänka inte för att du ska gå ut på forum och låta andra människor svara. Jag svarar av princip inte på folks skoluppgifter och det hoppas jag andra undviker med.

Du behöver söka på bra sidor på internet och använda dig av källkritik eller gå till biblioteket och leta efter svar. Vet du inte hur man gör något av detta är det din lärare som du ska fråga INTE ett forum på nätet.

ninen DH
2015-05-05 07:43
#2

#1 självklart har jag pratat med min lärare innan! Okey, jag förstår nu att det kanske inte var så bra att söka svar på 2:a frågan här, men första har jag tillåtelse för!

Caf_Roy
2015-05-05 19:01
#3

Har du ens provat att söka själv? Jag googlade hästskor tillverkning och den första länken som dök upp var en video på hur det går till.

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

ninen DH
2015-05-05 19:41
#4

#3 Självklart!…

Hur som helst så har jag funnit svar, så jag behöver inte hjälp längre med dessa frågor.

Upp till toppen
Annons: