Annons:
Etikettefterlysningar
Läst 1829 ggr
Rustis
4/11/15, 6:51 PM

Har du den rätta hästen för mig?

Jag söker en D-ponny eller stor häst i Dalarna eller angränsade län.  (Skrev i ett annat inlägg att jag sökte en fjording och det är mycket av intresse även fast jag skrivit D-ponny här så är en C-ponny fjording intressant!)

Jag heter Amanda och blir 18 år i sommar.  Är 165 cm lång och väger runt 60 kg. Har planer på att köpa en ny häst, jag söker då en D-ponny eller stor häst. Har inte haft egen häst nu de senaste fyra åren pga det tog riktigt hårt i hjärtat när jag sa farväl av min sista ponny för ca. 4 år sedan men har hjälpt mina kompisar med deras hästar så ovan är jag inte.

Söker då en häst mellan åldrarna 4 - ca. 13 år. Är hästen av de äldre åren så bör den vara inriden och inkörd är bara ett plus. Den ska vara snäll i all hantering, klart hästen kan ha dåliga dagar. Dressyrinriktad men om hästen gillar att ta något skutt då och då är bara extra poäng, då jag kan träna både mig och hästen. Kommer bli många skogsturer men några pass på ridbanan i veckan blir det också. Hästen ska klara av att stå själv i hagen, kommer att stå på lösdrift. Pigg och framåt men ej het och stark. Är hästen ung ska den gärna vara mycket hanterad.

Kontakta mig via mejl för att få veta mer. Försökt att ta med så mycket jag kommer på men oftast mycket man glömmer :)

amsved@hotmail.com

Mvh Amanda

Annons:
philippazon
4/11/15, 11:03 PM
#1

stallhojern.se och stallroempke.se är att rekommendera från min sida :)

»♛❣❣Hälsningar❣♛«

Chestnut
4/12/15, 8:09 AM
#2

Jag vet ett jättefint sto till salu (i mitt tycke är hon på tok för billig). Dock en lite längre bit från dalarna.

Med vänliga hälsningar
Chess

Sealle
4/12/15, 9:47 AM
#3

Kolla HästNet.

Rustis
4/13/15, 8:29 AM
#4

#2 Berätta gärna mer! :) vart står hon?

Chestnut
4/13/15, 9:46 AM
#5

Jag skickar pm :)

Med vänliga hälsningar
Chess

Upp till toppen
Annons: