Annons:
Etiketterutrustningtillbehör
Läst 886 ggr
axa
4/1/15, 11:17 AM

Maskeradtips!

Ska delta i maskeradhoppning och dressyr.

Ponnyn är skimmel och väldigt lättskrämd, het, D-ponny.

Musik och utstyrsel ska vara inlämnat idag, har inga idéer!

Utstyrsel bedöms på hur välgjord den är och hur piffad hästen är.

Funderar på att vara fotbollsspelare och måla fotbollar på henne med kol i hoppningen och ha Markoolios låt "mera mål", dressyren är dock svårare :/ 

akut, så alla idéer välkomna!

Annons:
Caf_Roy
4/1/15, 1:06 PM
#1

Alltid lättare om man får se en bild på hur ni ser ut så det går att hitta på något som bygger på era styrkor. Ska spåna lite.

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

[Howres]
4/1/15, 2:06 PM
#2

Pippi Långstrump? ;)

[Howres]
4/1/15, 2:11 PM
#3

Annars kan du klä ut ponnyn till en enhörning, ha ett horn i pannan och råsa man och svans. Du kan ha typ vita kläder och ett par vingar på ryggen ;) XD

axa
4/1/15, 2:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#4

#1 Här är bilder.

#2 För många tänker på det tyvärr

axa
4/1/15, 2:26 PM
#5

#3 Kan man använda hårspray för människor?

Hur fäster jag hornet?

[Howres]
4/1/15, 2:41 PM
#6

#5 jag använde det, kolla bara så att det inte finns några giftiga ämnen i den ;) jag fäste det på pannbandet :)

Annons:
[Howres]
4/1/15, 2:41 PM
#7

#5 jag använde det, kolla bara så att det inte finns några giftiga ämnen i den ;) jag fäste det på pannbandet :)

axa
4/1/15, 2:47 PM
#9

Då detta inte är min häst, utan rider den så måste färgen kunna tas bort enkelt! Några tips på vad som kan användas? #7 bild? Gick det bort bra?

[Howres]
4/1/15, 5:28 PM
#10

#9 jag var typ 5 år när jag var utlädd, så mamma fixade allt. Men enligt henne köpte hon någon sorts råsa "spray" som är till för barnutklädning. Den gick bort efter en tvätt med bara vatten ;) Har tyvärr inga bilder ;(

juliajuldurevaldsson
4/5/15, 8:42 PM
#11

Jag skulle tyckt det var coolt att vara pippi långstrump i hoppningen. Använd pippilåten. Måla hästen svartprickig och använd ett par svarta kängor. Sy/köp en blå klänning och sy på lappar. Fläta håret med ståltråd så står det rakt ut :) I dressyren har jag just nu inte några tips.

Upp till toppen
Annons: