Annons:
Etiketterutrustningtillbehör
Läst 866 ggr
fiffeliffe
2015-03-21 09:26

Vita ridbyxor

Hej! Nu är de dags att köpa nya tävlingsbyxor igen och jag undrar vad de finns för vita ridbyxor som INTE är genomskinliga? Jag har beställt hur många par som helst nu men har skickat tillbaka alla pga att dom är genomskinliga..

Cool

Annons:
VildaVittra
2015-03-21 09:33
#1

Köper du hudfärgade trosor så syns det inte att det lyser igenom.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

fiffeliffe
2015-03-21 09:36
#2

Har testat med de också, brukar ofta vara på sömmarna där de är ett extra tyg under som man ser igenom. Alltså man ser de där extra tyget under sömmen och de tycker jag inte är nå fint

Cool

[Forest]
2015-03-21 09:44
#3

Vilken prisklass letar du i? Jag kosta på mig ett par när jag höll på att tävla så mitt tips är att åk och prova ut ett par i butik för att lättast se hur dom är, jag köpte mina för ca 15 årsen och då kosta dom 1600 kronor. Men jag vet att vissa dyra är som du beskriver tunna och man ser fickorna genom tyget 🤔 men har du möjlighet att prova ut ett par så slipper du med beställa och skicka tillbaka byxor som inte passar. Ett par som visar sina fickor som jag tycker är fult med är dessa Animo Nolimit (då kan man räkna med att trosor synds rätt bra med)  http://www.redpostequestrian.co.uk/315/products/animo-nolimit-12-limited-edition-ladies-breeches---grigio-grey.aspx

fiffeliffe
2015-03-21 09:52
#4

Ja animos byxor är väldigt genomskinliga. 

Problemet är att jag bor ca mitt ute i ingenstans och har ganska långt till hästbutiker så ska jag åka och prova måste jag åka minst 2 timmar dit och sen 2 timmar hem igen.

Cool

[Forest]
2015-03-21 09:57
#5

4 Då hoppas jag att du får bra tips av andra :)

Ridskummis
2015-03-21 15:22
#6

Jag tycker att kingslands ridbyxor är väldigt bra :) dessutom super sköna att rida i

Annons:
JustMySelf
2015-03-21 22:21
#7

Följer tråden. Var i tre olika butiker förra helgen och prövade flera par, alla alldeles för genomskinliga trots laserskurna hudfärgade trosor… Fickor syns, sömmar syns, jättedåligt och fult tyg. Men men, följer gärna tråden för fler tips :D

Upp till toppen
Annons: