Annons:
Etikettridtravare
Läst 1716 ggr
natrualhorse
1/30/15, 10:49 AM

Travhäst

Någon som vet vad Robbin på Äng gjort tidigare? Vet ju alla hans starter men tänker om han vunnit något eller ja. Berätta gärna allt ni vet om honom(: Har ni några bilder honom får ni gärna skicka dom också(': e: Smasher (US) u: Night Work (SE) Har skrivit på travsidan också men kanske det finns någon här inne som vet vem han är och kan ge mig lite information(: Skicka pm eller skriv här spelar ingen roll(:

Annons:
WornOut
1/30/15, 12:55 PM
#1

Han har gjort en start som treåring utan placering. Thats it ;)

natrualhorse
1/30/15, 2:58 PM
#2

#1 är du säker?(: För vad jag har hört så har han tävlat mer och även blivit opererad för att kunna springa mer? Sen står det ju på travsport att han är anmäld och startad till flera andra lopp. Eller har jag fått helt fel information? :/

Aristarcos
1/30/15, 5:52 PM
#3

Här ser du hans personliga tävlingsresultat:

https://www.travsport.se/hast/visa/593029/resultat

natrualhorse
1/30/15, 6:51 PM
#4

#3 Jo den har jag sätt^^ Men han har alltså startat 4ggr? Väldigt konstigt..

Tusen
1/31/15, 11:07 PM
#5

#4 Nej, han har bara startat en enda gång. De andra tre "löpen" är ett premielopp och två kval där han inte blev godkänd i det första.
Inget av dessa tre "löp" räknas som starter eftersom dessa lopp är bara ett sätt för travhästen att visa upp sig, att den kan klara av att volta, springa med andra hästar och att den är i tävlingskondition.

Aristarcos
2/1/15, 9:17 AM
#6

Han har inte tävlat mer… så någon har skojat rejält, såvida det är rätt häst och namn. Alla resultat listas där ! Operationen kanske stämmer men startat mycket det stämmer inte…

Annons:
Tusen
2/1/15, 4:00 PM
#7

Robin har ett helsyskon som presterat en del. Kanske de blandas ihop_

Viktor på Äng Reultat

natrualhorse
2/2/15, 12:32 PM
#8

Väldigt, väldigt konstigt.. Men aa okej :/ #7 Jo han vet jag om. Kanske men det tror jag inte :/

Upp till toppen
Annons: