Annons:
Etiketterutbildningträning
Läst 1130 ggr
stallnawa
1/22/15, 11:54 PM

Tar emot ponny/häst!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tar emot din ponny/häst för träning, vidareutbildning, förvaltning, förmedling eller hjälp med försäljning.

Hyr in mig på ett stall lite utanför Halmstad. Här får din häst daglig utevistelse, hästkompisar, garanterat förstklassig skötsel, en allsidig träning i omväxlande miljö med individuellt träningsupplägg mm. På gården finns paddock, hinderpark, bra ridvägar, uppvärmd sadelkammare, stora boxar, kall och varmvatten, stora hagar och en bit bort ligger en ridanläggning som vi även kommer använda oss av. Även hingstar välkomna.

Tidigare jobbat på stuteri, utbildnings och tävlingsstall där jag bla. ridit mycket unghästar, assisterat vid inridning mm.
Jag har 3 års gymnasieutbildning inom häst/ridning, godkänd tappskokompetens, ykresexamen för att jobba med hästar, hästkunskap (1,2,3), häst och stallskötsel, samt hästsjukvård. Jag är även diplomerad ungdomsledare inom hästsporten.

Priset ligger från ca 3000:-inkl moms/månad. Vid förmedling tar jag 5% i provision. För mer info om mig, varje tjänst osv läs vidare på min hemsida www.stallnawa.webnode.se
Låter detta intressant? Varmt välkomna att höra av er!

Annons:
Upp till toppen
Annons: