Annons:
Etikettannonstorget
Läst 825 ggr
Andreag00
2015-01-07 20:22

söker medryttare/halvfodervärd

jag ska få ha en foderhäst men mina föräldrar tror inte att jag kommer ha tid för en egen så då undrar jag  om någon vill dela foderhäst med mig eller vara medryttare 3-4dagar i veckan/ 15 dagar i månaden. du kommer betala halva hästen ca 1500kr i månaden. du får ha hen som din egen häst på dina dagar.  hästen kommer stå i Hallstavik (http://www4.idrottonline.se/HallstaviksRF-Ridsport/ det här stallet) bra bussförbindelser med gångväg från buss stationen. vi hjälps åt att hitta en häst som passar oss båda. jag sköter alla morgon fodringar om du inte bor i närheten men du får gärna hjälpa till med middag och kvällsfodringar.

jag är en tjej på 14 snart 15 år. jag vill ha en d-ponny som är lugn och trygg då jag precis har ridit ett hispigt fullblod och sånna hästar är verkligen inget för mig. jag vill tävla både dressyr, hoppning och terräng men helst hoppning . jag har ridet sen jag var 7år och har ridit dom flesta hästar både sm ponnys och ridskolehästar. vill gärna att vi är på samma nivå och gärna att du är van att vara medryttare så du inte slutar efter en månad för att du inte har tid eller inte orkar då jag vill att du ska vara kvar minst 6 månader då jag inte vill eller har tid att sitta och kolla efter nya medryttare hela tiden.

allt går att övertala mig om ;)

undrar du något mer tveka inte att höra av dig. 0721678950 andreafilipcarro@gmail.com

Wille, Puffe, Doris 

Annons:
Upp till toppen
Annons: