Annons:
Etikettersajtenifokus
Läst 1758 ggr
[0djur]2
1/1/15, 11:31 AM

10 saker vi inte visste om varandra

Med ett Gott Nytt År till er allihopa så tänkte jag att vi skulle lära känna varandra lite bättre genom att skriva 10 saker om sig själva :)

10 saker du inte visste om mig:
1. Jag är född på Irland, men flyttade till Sverige som liten
2. Jag har aldrig druckit alkohol eller använt tobak
3. Jag har 7 piercingar och 14 tatueringar (de två största är ca 20 cm)
4. Jag har ca 60 cm långt hår i färgen svart och rosa, oftast i en fiskfläta
5. Jag har tavlor gjorda av mig uppsatta i mitt hus
6. Jag har haft hela 72 olika hundraser under mitt liv (med hjälp av familj och släktingar).
7. Jag ser bara skräckfilmer och då oftast utan svensk text
8. Så fort jag får tid över så spelar jag på mitt super nintendo
9. Jag har fobi för ballonger
10. Jag har råkat prutta i sadeln så hästen jag skulle rida in blev rädd och skenade iväg

Annons:
Lindorm
1/2/15, 11:26 AM
#1

Hehe vilken rolig tråd.

1. Jag brukar klippa håret på mig själv när jag tycker att jag behöver förändringar i mitt liv. För det mesta så brukar det bli okej, men ibland ser det hemskt ut.

2. Jag avskyr när andra säger åt mig vad jag ska göra.

3. Det värsta jag vet är att bo i lägenhet. Jag trivs inte alls. Jag vill känna marken under fötterna.

4. Jag tycker mycket om att vara ensam,  men har ett stort behov av vänskap.

5. Älskar att läsa. Gärna fantasy av författare som Terry Pratchett  och David Eddings.

6. Jag tycker inte om att rida andras hästar, det finns undantag - men de är få!

7. Jag tycker om andlighet och spiritualism.

8. Jag vill antingen bli självhushållande bonde eller tysk rockstjärna när jag blir större.

9.  När jag var tio var jag kär i Joakim Thåström

10. Jag älskar historia och speciellt historisk ridkonst.

http://hastinspiration.blogspot.com/

https://www.facebook.com/Fotografagneswadenback

MoonysElin
1/2/15, 7:03 PM
#2

1. Jag tror alla människor om gott tills de har bevisat motsatsen och då försöker jag analysera varför personen blivit så 2. Om 1,5 år tar jag lärarexamen 3. Jag har aldrig rökt eller druckit alkohol och har inget intresse av att göra det heller 4. Jag har haft min häst i 7 år till sommaren 5. Jag älskar att läsa och slukar allt från kriminalromaner till ungdomsböcker till feel good 6. Fram till att jag var runt 13 läste jag BARA hästböcker, sen tog de slut så jag fick läsa annat ;-) 7. När jag var 18 läste jag hela Harry Potter-serien för första gången. Det tog mig ca 2 veckor. 8. Jag är lugn och trygg som person, har långt tålamod och blir "aldrig" arg 9. Jag och min bästa vän lärde känna varandra när jag var 4 och hon 3 och vi har fortfarande häst i samma stall och träffas nästan varje dag 10. Jag älskar hästar och är nog sinnebilden av en komplett hästnörd!

LeeKnow
1/3/15, 11:50 PM
#3

1. Jag är otroligt blyg och vågar knappt kommentera/göra inlägg här på iFokus..

2. Jag älskar Göteborg och andra stora städer, men hatar små städer och stora folksamlingar xD (hehee….) 

3. Jag har aldrig haft många vänner. 

4.Jag oroar mig mycket över vad andra ska tycka om mig, men jag bryr mig inte alls om vad folk säger.. 

5. Jag är otroligt lat..

6. JAG tycker det är ok att ge hästen en liten dask med hand/spö.. Men INTE slå. 

7. Jag älskar nästan alltid de missförstådda/tysta/mobbar killarna i filmer.. xD 

8.  Jag tror på övernaturliga grejer :) Men tycker också sånt är jätteläskigt.. 

9. När jag var yngre älskade jag att läsa och skriva.  Men nu gör jag det typ aldrig.

10. Om jag ska ha barn så vill jag ha en son som är bög, eller tvillingar :D

Upp till toppen
Annons: