Annons:
Etiketterbilderfilmer
Läst 1652 ggr
majaliten
12/27/14, 9:14 PM

Läsa häst genom bild

Ja det va svårt att hitta men de var någon här inne tidigare som kunde kommunicera med hästar genom bilder och berätta för ägaren hur hästen mör och känner . Någon som kan det när inne och vad heter det nör man kan detta kan man även göra så på sina medmänniskor ? Alltså en människa man skulle vilja ta kontakt med ? Eller bara se vad man känner ?

Annons:
Caf_Roy
12/27/14, 11:54 PM
#1

Du vet väl om att sånt där bara är båg? Finns många som vetenskapligt testat människor som påstått sig kunna det och än så länge finns det ingen som visat sig ha några sådana "krafter" när det kommer till kritan. Bättre då att anlita en veterinär eller annan kunnig hästmänniska (typ Tobbe Larsson eller något åt det hållet) som får träffa hästen och lära dig förstå vad den säger. Donera inte pengar till någon som hittar på för att mjölka dig på mer pengar. Om det fanns någon som verkligen kunde det skulle det vara en världsnyhet och den personen skulle bli snuskigt rik om den kunde bevisa att det fungerar. Då ingen av de personer som påstår sig kunna det verkar ha något emot att bli snuskigt rik är det väldigt enkelt att dra slutsatsen att ingen av dem kan det de påstår sig kunna.

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

Kadoor
12/28/14, 12:17 AM
#2

Det du syftar på tror jag är avläsning, om vi tänker på samma sak. Och nej, det är inte bara påhitt eller liknande, jag har blivit avläst flera ggr och det har stämt varenda gång personen har gjort det! Och då har den inte känt mig alls, så jag skulle inte säga att det är påhittat eller på låtsas.
Sen beror det ju på om man tror på sånt eller inte, gör man inte det så sure. Men vill du ha en häst avläst kan du gå in på övernaturligt iFokus, tror det finns trådar där man kan lägga upp bilder så kan den som vill läsa av den på bilden. Vet dock inte om det bara är för människor eller om det är för djur också, minns inte hah. ;) men du kan ju kika!

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Iaemi
12/28/14, 4:37 PM
#3

#2, fast det kan ha med "law of attraction" att göra med. Du hör något om hur din framtid ser ut och då attraherar du det till dig genom att verkligen tro att det kommer vara så. Hade du inte hört att din framtid skulle se ut på ett visst sätt är det mindre troligt att du skulle göra samma val som leder dig till det du hört.

Tusen
12/28/14, 5:23 PM
#4

Allt sån´t är lögn. Folk som påstår sig kunna göra sån´t far med osanning.

Det är så sorgligt att folk går på liknande lögner. Finns inga som helst möjligheter att göra något sån´t. De avslöjas varenda gång när man gör en oberoende undersökning.

Lägg pengarna på mat, bra utrustning och bra hagar till hästen istället. Då mår din häst bra.

majaliten
12/29/14, 11:39 AM
#5

Ja men det är ju lite kul bara och lite av en undersökning man vet ju själv hur allt ligger till . Och då kan man ju se vad de hittar på :)

Upp till toppen
Annons: