Annons:
Etikettannonstorget
Läst 2193 ggr
PennyScarlett
11/10/14, 3:41 PM

Söker medryttare!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Söker medryttare till mina islandshästar i Seglora, utanför Borås! 

Nótt fra Skála: Sto 27 år, fem gångare men rids som fyrgångare då hon grisepassar. Världens snällaste häst som ALLA kan rida! Går fram överallt, perfekt för mysiga uteritter i skogen. Älskar när man pysslar med henne. Min lillebror var 4 när han galopperade själv på henne i skogen. (Sprang givetvis jämte). Man kan krypa under magen på henne, rida baklänges, ja vad man nu än kan få för sig! 200% säker häst, 132 hög, stark. Klarar ryttare upp till 70 kg. Kan ridas ut på själv och i grupp, även i mörker.

Hrafnfaxi fra Disavang: Valack 6 år, 5 gångare men vi lägger just nu fokus på trav och tölt. Fin framåtbjudning på banan, trafiksäker, kan ridas ut på själv och i grupp. Kommande tävlingshäst. Lättlastad, kommer själv i hagen och är snäll i all hantering. Stort plus för skritten! 

E: Húmfaxi fra Skadehaholti, u: Vaka fra Stengården

Alfadis fra Disavang: Sto 5 år, 4 gångare som behöver mer träning i tölten. En otroligt vacker häst som är lika snäll som fin! Står just nu i Danmark. Kommer att flytta hem inom kort. Stora, mjuka rörelser i alla gångarter med plus för galoppen! Lättlastad, snäll i all hantering, kan ridas ut på själv och i grupp, trafiksäker. Helt underbar! Finner sig i allt.

E: Húmfaxi fra Skaedhaholti, u: Tigla fra Solholt

Gláma fra Disavang: Sto 5 år, 4 gångare med stor luftig trav. Nyligen inriden, så unghästvana är ett krav! Snäll i all hantering, lättlastad, säger inte mycket till trafik. Rids för tillfället inte ut ensam där trafikerad väg förekommer. Behöver mer rutin i ridningen då hon fortfarande är väldigt grön. NH tränad och älskar markarbete. Kan absolut bli något att visa upp på tävling! Modig och starkt psyke. En riktig Spirit! 

E: Húmfaxi fra Skaedhaholti, u: Móska fra Damkjär.

Låter detta intressant? Skriv gärna i kommentarsfältet eller ring mig på 0763168306. Medryttaravtal skrivs och stallsysslor tillkommer. Priset varierar beroende på häst. Jag är flexibel och kan ta hänsyn till jobb/plugg/barn osv. Är en avslappnad hästägare som inte gärna krånglar till saker, vilket har varit uppskattat av tidigare medryttare.

Bilden är på unghästarnas pappa :)

Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter

Annons:
PennyScarlett
11/10/14, 3:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Nótt fra Skála <3

Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter

PennyScarlett
11/10/14, 3:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Gláma fra Disavang <3 ca 135 cm

Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter

PennyScarlett
11/10/14, 3:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Alfadis fra Disavang <3 138-140 cm

Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter

PennyScarlett
11/10/14, 3:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Hrafnfaxi fra Disavang <3 137 cm

Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter

Upp till toppen
Annons: