Annons:
Etiketterutrustningtillbehör
Läst 777 ggr
Miiwijoy
2014-11-08 23:02

Vinter ridstövel?

Vilken stall skor använder ni på vintern? Känns som om det skulle vara smart att köpa ett par vinter ridstövlar men har inte sett det någon annans stans en på hööks, någon som använder deras modell?

~Some of my best friends, never say a word to me~ Hjärta

Annons:
Kadoor
2014-11-08 23:51
#1

Förra vintern använde jag ett par fodrade ridstövlar från My One. Har du det nära dig? Vet inte märket, men de hade karborre spännen på sidorna och var rätt mjuka från vaden och uppåt. De gav inte mycket stöd men värmde bra!
Det är tyvärr de enda jag kommer på som jag har sett, min syrra hade ett par fodrade från Hööks någon gång. Vet inte om det är de du har sett då det var ett par år sedan hon köpte sina. :)

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Miiwijoy
2014-11-09 17:58
#2

#1 Hööks har haft ungefär samma modell på sin vinterstövel de närmaste åren🙂 Hittade bilder på stövlarna från My One, men det är tyvärr ingen butik jag har i närheten. Så får antingen ta att köpa hööks egna eller om man hittar något par online 🤔

~Some of my best friends, never say a word to me~ Hjärta

[134643]
2014-11-10 21:23
#3

Köpte mina vinterstövlar på Ullared, men de fanns även på XXL då har jag för mig. Har karborrespännen på sidan, varma men ger väl kanske inte supermycket stöd egentligen. Några i stallet har Hööks nya (?) fodrade stövlar, och de verkar nöjda med dem! :)

Edit: Hittade de som liknar jag har, på XXL: http://www.xxl.se/hast/ridstovlar-chaps/jacson-thermo-ridstovel-jacson-svart/p/1086922_1_style

Upp till toppen
Annons: