Annons:
Etiketterutrustningtillbehör
Läst 1058 ggr
Hoppälskarn97
2014-10-31 17:59

Oseriös sadelförsäljare i Skåne????!!!! :(

Hjälp, är det nån annan som råkat ut för det här???

Jag har jobbat hela sommaren för att ha råd till en ny Santa Cruz sadel. Hittade en billig på Blocket, från ett företag i Skåne som säljer sadlar till outletpris!

När jag hämtade sadeln sa säljaren att jag hade 14 dagars återköpsrätt om sadeln inte passade.

Vid en sadelutprovning visar det sig att sadeln inte alls passar.

Jag ringer säljaren och vill lämna tillbaka sadeln, då har det gått 13 dagar sen jag köpte den. Hon går med på att jag får lämna tillbaka den och jag ska få tillbaka mina pengar, men hon vill se bilder på min häst.

Jag skickade bilder och säljaren lovar att ringa mig på måndag, när hon pratat med sin Santa Cruz leverantör.

Säljaren ringer inte, så jag ringer henne själv vid åtta på kvällen och får höra att hon tycker precis som sadelprovaren; sadeln är inte rätt för min häst. 😕

Vi kommer överens om att jag kan lämna tillbaka sadeln nästa dag.

Senare samma kväll får jag ett sms från säljaren, plötsligt vill hon inte ha tillbaka sadeln längre.

Nu har jag inga pengar och ingen sadel! Får man göra så här när man har ett företag? Finns det nåt sätt jag kan få tillbaka mina pengar på? Jag har sparat hela sommaren till en hoppsadel och nu har jag ingenting. 😭

Så sjukt besviken och ledsen!! 😭

Annons:
ängsbacka
2014-11-01 08:43
#1

Vilket oseriöst företag, du får polisanmäla detta ärende om du inte får rätt på det.

Upp till toppen
Annons: