Annons:
Etikettislandshästar
Läst 1408 ggr
thenewbreed
10/28/14, 11:49 AM

Intressant att läsa om hästjobb på island?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska flytta till Island i december och jobba med hästar och nu undrar jag om det skulle vara intressant att läsa om eftersom det kanske inte är så vanligt att man åker till just Island.
I bloggen kommer jag då också lägga upp massa bilder eftersom jag är fotograf och så kommer det finnas saker att läsa om om hästgården, huvudstaden och såklart rekomendera saker som är värda att besöka eller göra om man tänker åka till Island.
Skulle det svara kul att läsa om? Isåntfall tänker jag börjar bygga på bloggen redan nu :)

Slänger in en bild från när jag var på Island i sommras.

Medarbetare på bildredigering! :)

Annons:
The Fame
10/28/14, 11:55 AM
#1

Jag tycker att det vore jätteroligt! Är ju lite av en islandsnörd så det vore väldigt intressant att läsa en sån blogg.

thenewbreed
10/28/14, 12:04 PM
#2

åh vad kul :D
Jag var där på semeser i sommras och blev helt kär i landet, människorna och naturen.  Så det här ska bli så himla kul!!

Medarbetare på bildredigering! :)

jagga-ewe
10/28/14, 1:22 PM
#3

Jag skulle nog följa bloggen, är väldigt intresserad av såväl Island, islandshästar och det isländska språket.

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

Ridskummis
10/28/14, 2:14 PM
#4

Jag har kompisar som nog skulle läsa :D

Moalinn
10/28/14, 6:28 PM
#5

Har en kompis som är iväg och jobbar med hästar på Island. Hon är inte den som gärna sätter sig och bloggar utan jag sitter istället och skriver 20 frågor till henne i princip dagligen för jag är så fruktansvärt nyfiken på allt! 😃
Så ja, skulle nog kunna tänka mig att läsa bloggen.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

thenewbreed
10/28/14, 6:34 PM
#6

Great, jag ska fixa i ordning något fint. 

Jag är den som skriver dagbok varje dag i alla fall så det ska nog gå bra med bloggande ^^

Medarbetare på bildredigering! :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: