Annons:
Etikettannonstorget
Läst 398 ggr
LinaN
8/31/14, 1:38 PM

Lediga boxar Trollhättan/Vänersborg

Vi har i stallet 3 lediga platser. Som är i stort sett lediga omgående.

2 inneboxar i stora stallet, och antingen en utebox eller en kallbox i nybyggda stalldelen på logen.

2000kr/månad och då ingår:

  • Utsläpp måndag-fredag
  • Insläpp måndag-torsdag (eget ansvar fredagar)
  • Jourer på helger*
  • Fordring morgon och kväll mån-fre
  • Ridhus med hinderpark
  • Fri tillgång på hösilage ute och inne
  • Spolplats (ute) med varm och kallvatten.
  • Separata sto/vallackhagar.
  • Ut vid 8.00 och in igen mellan 19.00-20.30 på ett ungefär beroende på väder.
  • Sjukhagar finns vid behov.

Bonus:

  • En hel del ridvägar i närheten.
  • Ridavstånd till lokala klubben som håller i tävlingar och träningar regelbundet. Både inom hopp och dressyr. (20-30 min skritt)
  • Duktig dressyrtränare kommer regelbundet till oss.
  • Duktig NH-tränare kommer regelbundet till oss.
  • Spånbalar finns att köpa på gården.
  • Ridsportsaffär med utrustning och foder inom ridavstånd. (20-30 min skritt)
  • BRA bussförbindelser. 2 gånger i timmen på vardagar och 1 gång i timmen på helger. 
  • 3 minuters gångväg till busshållsplatsen. ca 200m.

*Jourer enligt rullande schema baserat på hurmånga hästar som är installade. I jouren fodrar man frukost och släpper ut hästarna, samt tar in och fodrar kvällsmat en och samma dag. Vanligt förekommande är att hästägarna byter sinsemellan för att bara ha en grej på samma dag.

Trevligt stall, mycket blandat folk, från tävlingsnivå till hobby. Vi har allt från shettisar och arabiska fullblod, till halvblod vidare till islänningar och kallblod. Hästägarna varierar från tonåringar, till damer i 40-årsåldern men majoriteten av hästägarna är i 20-35års-åldern.

För kontakt med stallägare PMa mig så vidarebefodrar jag telefonnummer mm. Referenser uppskattas.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: