Annons:
Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 352 ggr
EricaD
8/17/14, 10:52 PM

Bloggpartner sökes.

Letar nu någon som skulle vilja börja blogga med mig? Gärna någon som är hästintresserad eller kattintresserad men är absolut inget måste, bara du är duktig på att skriva och som vill att bloggen ska kolla framåt och bli stor. Jag vill gärna fortsätta blogga på nattstad då jag gillar deras system och utseende. Du ska helst vara över 16år och gärna ha åsikter och gilla att dela med dig av ditt liv. Vill helst att bloggen ska ha så bra kvalite på sina bilder som möjligt och då inga suddiga mobilbilder, fast är de bra mobilbilder gör de ingenting men dom ska inte vara suddiga. Du ska ha tänkt igenom att du vill sats innan du skriver för har bloggat med två personer nu där allt bara runnit ut i sanden och så har man varit själv och bloggt på den bloggen efter en stund så du ska vara seriös och inte bara nåt du tänker göra för stunden. Är du intresserad av att blogga med mig så skriv här eller till min kik:Ericadrugge96 eller smsa mig på: 0763360400 Jag bloggar för tillfället på www.nattstad.se/ericadrugge men kommer sluta blogga där om jag hittar en seriös person att blogga med!

Annons:
Upp till toppen
Annons: