Annons:
Etikettövrigt
Läst 1950 ggr
Ponny_Hast
2014-08-13 15:31

Medryttare sökes!

Medryttare sökes till min D-ponny (146cm) 2-3 dagar i veckan. Figaro är en ponny man lär sig enormt mycket med, dock ingen nybörjar ponny! Han är pigg och framåt men samtidigt ganska bekväm så man kan inte bara "åka häst" utan man får jobba ordentligt. Gör ryttaren rätt gör han rätt, annars gör han ingenting. Han kan bli stark, speciellt vid uteritt och hoppning, men man måste ändå vara lätt på handen samtidigt som man måste våga ta tag i honom om han inte lyssnar. Han har aldrig gjort något dum som att bocka eller liknande. Han tränas regelbundet i både dressyr och hoppning, men rids även western. Han har ett hjärta av guld och älskar att mysa. Tyvärr har han Cushing syndrom och behöver medicin men den tar han jätte snällt. Pga. fång är han fortfarande under igångsättning men man kan skritta, trava och ta några galoppsprång. Vi finns i Stenkullen/Lerum :)

Annons:
Amandahagg
2015-07-03 15:48
#1

Hej bor i lerum skulle jätte hjärna vilja sköta din häst om det går har ridit i 7 år och är 01

Ponny_Hast
2015-07-03 17:02
#2

Hej!

Jag har hittat en medryttare men skicka ett meddelande till mig och berätta om dig själv, vad du söker för häst och vad du vill kunna göra som medryttare  ifall jag skulle behöva en till någon gång eller hör någon annan som behöver :)

Amandahagg
2015-07-07 21:20
#3

Är 13 snart 14 och är en possessiv tjej och rider på toleryd stall . Har ridit i 7 år vill ha en häst som nan kan jobba med fast inte för bråkig . Hellst en stor häst . Vara en till två gånger i veckan. Jag vill hoppa ridrida dressyr .

Amandahagg
2015-07-08 10:34
#4

Skriver en ny. Jag är då snart 14 ridit i 7 år och söker en medryttar häst som man kan hoppa o träna dressyr med en till två gånger i veckan och bor i lerum. Jag är 1,75 cm lång så hellst en stor häst men funkar också med maxad d ponny .

Nattis.
2015-07-11 18:18
#5

Man kan kolla på Hastnet.se :)

Upp till toppen
Annons: