Annons:
Etikettannonstorget
Läst 603 ggr
Emsun
2014-08-02 10:43

Medryttarhäst/ Foderhäst

Hej!

Jag är en tjej på tio år som har ridit sen jag var 5 och ett halft. Jag har ridit på Charlotta Wallmarks ridskola i Bensbyn. Min mor har en stor häst som heter Naen ( Nanne), dock så får jag varken galopera ( Han sticker iväg och sparkar bakut) eller hoppa, han är ju en frieser så ganska dålig på att hoppa, men även fast jag inte får rida är jag istallet så gott som varje dag och mockar, packar hö, fyller vatten osv. Även på storstädningarna i vårat gamla stall fick jag beröm för att jag var otroligt duktig och ansvarsfull. Jag vill gärna att hästen står på Wallöfs gård då min mors häst står där. Hon kommer även vara med  när jag sköter hästem.Sålänge inte hon blir dödsjuk eller något liknande. Jag hade väl tänkte mig helst en D ponny men C går också bra. Jag väger ca 36 kilo och är 149 cm lång.

Om du vill ta kontakt med mig utanför iFokus kan du Maila mig och få mitt telefonnummer. Och somsagt helst på Wallöfs Gård i björsbyn, Luleå.

Mail: sundstrom.emilia@gmail.com eller barahzelda@gmail.com

Instagram: emilia_sundstrom

Länk till Wallöfs sida:

javascript:nicTemp();

// Emilia

Är det nått mer ni vill veta? Kommentera!

My blog javascript:nicTemp();

// Emilia

Annons:
Praefatio
2014-08-05 11:07
#1

Eftersom du vill ha medryttarhäst i ett specifikt stall så är det nog bättre att sätta upp en annonslapp där 🙂

Upp till toppen
Annons: