Annons:
Etikettannonstorget
Läst 862 ggr
Melao
2014-06-29 23:21

(Intressekoll) boxskyltar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag har tidigare målat och sålt lite namnskyltar till hästar, att sätta upp på boxdörren t ex. Jag funderar på att göra ett par till i sommar, men kommer då behöva köpa in lite material och kommer inte göra det om det inte finns intresse. Så det här tänkte jag skulle vara som en slags intressekoll, skriv om ni skulle vara intresserade av att köpa :)

Jag tänker mig ett pris på ca 200-300kr. Om ni inte är intresserade, skriv gärna varför :)

Oho för att satsa det sista på mirakel!


Annons:
[mitzylinnea]
2014-06-30 12:21
#1

Jag skulle kunna vara intresserad, men ja antar att man får bestämma lite själv hur den ska se ut? Den var väääldigt fin och jag skulle gärna vilja ha en men jag vill isf ha min mer "blank". Alltså utan blommorna och de 😃

Melao
2014-07-02 22:15
#2

#1 Självklart får man själv bestämma det, skylten på bilden är bara ett exempel :)

Oho för att satsa det sista på mirakel!


Shadowbrooke
2014-07-03 14:09
#3

Jag jätte intresserad :D riktigt fin ;)

PogoPedagog
2014-07-03 20:16
#4

Fin skylt men ej intresserad då jag gärna målar sådant själv istället.

Praefatio
2014-07-03 21:44
#5

Jättefin skylt, verkligen! Men jag säger som #4, sånt pyssel gör jag helst själv, så skulle inte vara intresserad :)

[Forest]
2014-07-05 13:56
#6

Kanon fin tycker du kan göra lite reklam för att visa att du finns kanske skulle du fota box med skylt och en häst i boxen för att man får se lite mer hur fin den är 😃

Annons:
Melao
2014-08-05 16:34
#7

Jag kommer måla två skyltar om någon vill köpa dem, det är en stor och en lite mindre lik ande den på bilden (ovala). Den större varianten är den på bilden, den mindre får nog bara plats namn och bild, ev någon extra textrad och lite dekor. Jag har också en färdigmålad skylt som aldrig hämtats, jag kan skriva dit ett nytt namn om någon vill ha den. På den skylten är det målat ett mörkbrunt halvblod/varmblod och en turkos "ram". Priset på skyltarna blir 300 för den stora, 250 för den lilla och 250 för den färdigmålade. Pma här på iFokus eller skicka mail till magdalenasandstrom@live.se.

Oho för att satsa det sista på mirakel!


Upp till toppen
Annons: