Annons:
Etikettannonstorget
Läst 603 ggr
JoeyPowiiie
2014-06-26 20:50

Önskas låna ungponny för högre klasser.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag lägger ut detta i ett sista försök att hitta min drömponny. Sökes: stor c eller d ponny. 1-5 år gammal. Gärna grundinriden och hoppad/löshoppad. Ska ha kapacitet för dom högsta/högre klasser i hoppning eller dressyr tex ungponnysm, balticcup, Globen osv. Trevlig i humöret. Gärna inte ha några olater (vet att unga ponnyer gärna testar och busar) tex bocka eller stegra med flit. Om mig: jag heter Jennipher och är 14 år gammal. Jag har växt upp på en hästgård med unga shettisar. Jag har ridit på ridskola sedan jag var 3 men när jag var 6 år gammal fick jag min första ponny. När jag var ungefär 8 år så hade jag en medryttarponny ett gotlandsruss på 7 åt. Henne tävlade jag PJ 1 m och tränade dressyr upp till LB. Jag har haft 3 hästar sedan dess. Jag har nu inte kunnat tävla på 2 år pga av att jag inte haft tillgång till större ponny. Jag har en D ponny nu som tyvärr inte håller för mer än enklare hoppning och LB dressyr. Jag har min häst på en lösdrift med 2 andra hästar. Det finns 2 unghästkunniga i stallet och min mamma är hästkunnig men har aldrig haft egen häst. Hon vet inte jätte mycket men skrittar utan problem ut i skogen och är inte rädd och skulle utan problem rycka in i nödsituationer. Jag tränar 2 ggr i veckan för hopp och dressyrtränare. Jag finns i Södermanland, Katrineholm och hästen ska finnas angränsande. Referenser finns hos nuvarande ägare av min förra unghäst. Har du hästen för mig? Tveka inte att mejla eller smsa på jennis@live.se 0723063412.:)

Satsa allt du har

www.jennipherengstrand.weebly.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: