Annons:
Etiketterutrustningtillbehör
Läst 2062 ggr
[LovaRos]
2014-06-24 18:40

Vita ridbyxor på vanlig träning?

Hej! Jag funderar på att köpa nya ridbyxor nu, men jag hänger inte ''riktigt'' med, men tycker ni att det ''går'' att använda vita ridbyxor på vanliga ridlektioner? Jag tävlar inte alls just nu, men vad tycker ni?🤔

 (Det är dem vita jag vill ha i länken nedan)

http://www.hooks.se/product.aspx?productid=100315&deptid=27&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Annons:
Evelina!
2014-06-24 18:50
#1

Nä, inget jag skulle använda. För mig är vita ridbyxor = tävling. Punkt. Att de dessutom är sjukligt lätta att få smutsiga är också en bidragande orsak till att inte välja vitt till vardags.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

[LovaRos]
2014-06-24 18:53
#2

Ok, jag tyckte bara att de var väldigt snygga, men får väl vänta tills det blir tävlingsdags🙂

Caf_Roy
2014-06-24 19:21
#3

Visst kan man det, men de kommer att se skabbiga ut efter en kvart.

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

JustMySelf
2014-06-24 21:10
#4

Nej, jag hade tyckt det sett konstigt ut på träning.

[LovaRos]
2014-06-25 09:56
#5

Oj då, jag länkade fel byxor! Ska vara de från Höks som kostar 299 kr, och utan swarovski (stavning?)! Men men, gör väl ingen större skillnad. Tack för svaren iaf ;)

jagga-ewe
2014-06-25 14:07
#6

Det klart du KAN ha vita brallor på träning, det finns inga förbud mot det. Men, de kommer ju vara skitiga innan du kommit i sadeln. Det är visserligen alla ridbrallor, men det syns bäst på vita. Så, om du inte har nåt emot att ha fläckar som syns väl så kör på de vita.

För egen del ska mina nästa ridbrallor vara ler-färgade med gräsgrönt mönster, för det är ändå så de ser ut innan jag fått hästen ryktad. Måste va den enda som kan få gräsfläckar av att hästen skuffat mig i rumpan…

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

Annons:
Upp till toppen
Annons: