Annons:
Etikettannonstorget
Läst 755 ggr
Jennipher2000
2014-06-07 21:06

B ponny sökes.

Efter att ha sålt min A ponny måste jag ha ett nytt projekt att utbilda. Jag söker en outbildad ung ponny, helst runt 2-5 år gammal. Den ska vara maxad b ponny. Minst 126 cm i mankhöjd. Kan också vara liten c ponny. Den ska vara stabil i psyket och vara hanterbar. Sto,valack dller hingst spelar ingen roll. Ras är inte heller så viktigt. Önskemål skulle vara ett gotlandsruss men huvudsaken är att den är stabil i psyket. Helst inte stå allt för långt bort ifrån Södermanland,Katrineholm. Jag heter Jennipher och är 14 år gammal. Jag är 165 cm lång och väger 50 kg. Har ridit på ridskola sedan jag var 3r gammal. Har mycket stor vana av unga hästar. Ridit in ett antal problem hästar. Vi har vår d ponny uppstallade på en lösdrift. På lösdriften står 1 arab, 1 nordis och ett polskt halvblod. Finns tillgång till ridbana och hästkunniga människor. Jag har haft en 4 årig shettis som jag utbildade från att knappt kunna gå i grimma till att kunna ridas i grimma och grimskaft och köras utan problem. Han står nu på Gotland och är körponny åt en 9 årig tjej. Han ska nu kvala in för att få börja tävla. Referenser finns hos nuvarande ägare. Jag har fått beröm för mitt grymma tålamod och mitt goda hästtänk. Önskar låna hem hästen på prov men inget krav. Pma eller smsa 0723063412

Annons:
Upp till toppen
Annons: