Annons:
Etikettannonstorget
Läst 375 ggr
JoeyPowiiie
2014-06-07 16:37

(k) Foderhäst för senare köp.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag söker en foderhäst som jag kan ha möjlighet att köpa om jag trivs med den. Jag söker en större ponny eller häst. Den ska kunna enklare skolor inom dressyren. Gärna vara tävlad. Kunna hoppa med bra teknik och vara trevlig i ridningen. Vill helst att den är runt 148-160 cm i mankhöjd. Den ska vara fullt trafiksäker och inte vara rädd. Gärna vara kring åldern 8-15 år. Ras spelar ingen roll då jag ridit allt från araber till travare. Har du en lugn och trygg häst som även har lite bus i sig? Tveka inte att höra av dig. Inget av detta är krav utan bara önskemål. :) Jag heter Jennipher och är 14 år gammal. Jag har ridit sedan jag var 3 år gammal och har haft ett antal egna hästar. Jag är redan fodervärd åt en arab som är en maxad d ponny men jag vill ha en häst att tävla med och komma igång med träningen. Eftersom min d ponny fortfarande bygger muskler så kan jag inte andvända henne fullt så mycket som jag skulle vilja. Jag har erfarenhet av hästar sedan jag var liten. Jag är väldigt envis, ger ALDRIG upp, bestämd och orädd. Jag är van att ta ansvar i stall och i ridningen är jag mjuk med mina hjälper och är därför van att rida känsliga hästar. Vi står uppstallade på en lösdrift med en bruksnordis och ett polskt halvblod. Alla hästar är mycket ranglåga. I lösdriften planeras en ligghall att byggas. Hagarna är stora och väldigt trevliga med skydd från sol och regn. Tillgång till paddock och tränare finns skrittavstånd ifrån stallet. Jag tränar regelbundet för dressyr och hopptränare. Jag kommer också åka till ett ridhus och rida lektion 1 gång i veckan. Min mamma är hyfsat hästkunnig. Hon tar in och ut hästar, mockar, gör hö, borstar, rider korta skrittturer utan problem. Ni kan kontakta mig via sms, mail eller här på iFokus. 0723063412 jennis@live.se

Satsa allt du har

www.jennipherengstrand.weebly.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: