Annons:
Etiketterutrustningtillbehör
Läst 703 ggr
examynia
2014-06-04 09:52

Gekås utbud?

vet att de finns trådar med gekås grejer från ullared men ville ändå starat en  ny med lite frågor..

Har dom herridbyxor?

hur är deras regntäcken? i både storlek å kvalitet?

hur är deras schabrak i storlek å färg å form? är de vettigt för de billiga priset som jag antar att de är? har dom allround schabrak å sånt?

andra är åxå välkommna att ställa frågor om detta i tråden=)

Annons:
pebb
2014-06-04 11:37
#1

Jag har köpt ofodrade regntäcken där, det första gick sönder efter en dag så jag lämnade tillbaka det och köpte en annan modell, var ett sånt med typ nätfoder på insidan och det sprack, det täcket var även trångt över bogen. Det andra täcket är jättebra, bra i storlek, har ett halvblod på 165 cm med 145 i täcke, rätt normalbyggd, har åkt dit och köpt ett till sånt.

Dom har mängder med schabrak, dock har jag inte köpt något där så jag vet inte hur dom är storleksmässigt.

Vet inte om dom har herr ridbyxor, men jag har köpt dam och ska man ha helskodda gäller det att känns på tjockleken på själva skoningen för på vissa är det jättetunt så jag fick hål i grenen på mina efter ett par månaders användning. Dom har även mountain horse så man kan jämföra tjokleken och kvaliten med dom så känner man en klar skillnad.

imsuchadiva
2014-06-04 16:40
#2

Utbudet varierad ju väldigt. De täcken jag köpt därifrån har haft bra kvalité.

AnnaFagerell
2014-06-05 08:13
#3

Man får ju ändå lite vad man betalar för… Det jag köpt har fungerat bra men det har inte så lång livskvalite

Medarbetare på djurskydd.ifokus

Upp till toppen
Annons: