Annons:
Etikettexteriör
Läst 1833 ggr
Stiiiiiina
5/19/14, 8:45 PM

Två frågor !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

1. Vad tycker ni om henne muskelmässigt och kroppsligt överlag? Vet inte om det visas så bra på bilden.. Elaka och eller onödiga kommentarer undanbedes. 2. Vad skulle ni gissa på att hon har för raser i sig? Står som korsningsponny i passet och har ingen aning själv! :)

Annons:
Pelzi
5/19/14, 8:55 PM
#1

Jag tycker att hästen ser ut att vara i bra hull iallafall :)

http://emmaskaninselar.blogg.se/

Mysan_
5/19/14, 9:03 PM
#2

1. Hon ser jättebra ut på kroppen. :) 2. Ingen aning! Ser lite lik ut en pintohäst, fast jag ska inte något. ^^

chade
5/20/14, 12:12 AM
#3

vet inte om det är vinkeln, men skulle gärna vilja muskla upp rumpan så att den fick en rundare form 🙂 väldigt söt ponny i övrigt :)

Små stjärnor lyser också i mörkret.

jiithra
5/20/14, 7:49 AM
#4

Tycker också hon ser fin ut :) Är det en svenskfödd häst eller import?

Jag hoppas du har en fortsatt trevlig dag 🙂
Valar Morghulis
Artikelförfattare på Lajv ifokus

Stiiiiiina
5/20/14, 8:07 AM
#5

#4 hon är svenskfödd! Här är en lite äldre bild, från slutet av förra sommaren, med bättre vinkel! :)

jiithra
5/20/14, 9:47 AM
#6

Står det någon stam på henne? Hur stor är hon?

Jag hoppas du har en fortsatt trevlig dag 🙂
Valar Morghulis
Artikelförfattare på Lajv ifokus

Annons:
Stiiiiiina
5/20/14, 11:32 AM
#7

#6 , hon är runt 147-150, ska slutmätas :) Mamman o pappan står som okänd men de ska heta Barbara och Pontiac , ingen information om dem då de står oregristrerade vad jag förstått :)

jiithra
5/20/14, 11:49 AM
#8

Okej. Vet tyvärr inte vad det är för raser, men pinto (som Islandshästen skrev) kan vara inblandat. Förmodligen är det endel raser, vilket kan göra det svårt att särskilja dem. Du har ingen kontakt med uppfödaren?

Jag hoppas du har en fortsatt trevlig dag 🙂
Valar Morghulis
Artikelförfattare på Lajv ifokus

Spiritinthesky
5/20/14, 12:09 PM
#9

Det är inte skäckhingsten Pontiac uppifrån Gävle eller vart.han nu står? Han är i så fall halvblod…

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Stiiiiiina
5/20/14, 12:18 PM
#10

Ingen kontakt med varken tidigare ägare eller uppfödsre tyvärr.. :( Ingen aning #9, måste jag Kolla upp! :D

MsSofieG
5/20/14, 2:02 PM
#11

#9 Pontiac står i Alfta  :)

Stiiiiiina
5/20/14, 2:21 PM
#12

Hittade honom och frågade runt bland några som varit i samma stall som henne, och det var Pontiac från Alfta som är pappa! :)

Spiritinthesky
5/21/14, 11:44 PM
#13

#11 precis!! Så var det =) Ja, då kan du gå in på deras hemsida så hittar du en hel del information om både pappan och säkert mamman med om du frågar snällt =)

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: