Annons:
Etiketterbilderfilmer
Läst 3051 ggr
mermaidVSsailor
5/6/14, 7:57 PM

Bild på era älsklingar :)

Jag vet att det säkert finns hur många såna här trådar som helst, men det gör väl inget ? ;) Det hade varit jättekul om ni ville lägga ut en bild och lite info om er häst/ ponny :) Har själv ingen egen än men så fort ekonomin blir lite bättre, då ni ;)

Put your guns away it´s teatime

Annons:
examynia
5/6/14, 8:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

6-årig fredriksborgare valack. ca 170 hög, ägt honom i 2 månader bara.. men vilken underbar häst jag fått tag på.. har äntligen börjat få tillbaka mitt självförtroende igen å de känns toppen.. går framåt hela tiden..  underbart att kunna slappna av på hästryggen igen.

examynia
5/6/14, 8:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

en där man ser hans tecken=)

agnes.sundling
5/6/14, 9:25 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Inte min egen häst..men.. Min första medryttarponny, Pherrari! Har bara varit medryttare några veckor, men blev tokkär första gången jag såg honom.. En liten c-ponny, polsk ridponny (korsning)!

Han har en bläs som går ner över mulen och långa strumpor på alla fyra ♥ Otroligt pigg och känslig att rida,har en studsig, men också en alldeles underbar galopp.. :) 

Kallas också för Frallan, Frallson, Fralls och Ph :D

Zaphix
5/6/14, 11:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Min kärlek. <3

Kallblodstravare på 13 år, haft honom i fyra år och jag gillar honom bara mer och mer.

Just nu är han 100 mil norrut och jobbar på en ridskola sedan en vecka tillbaka och blir där utan mig tills jag flyttar upp om över en månad.

Livet utan honom är lite dystert.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

WinterPrince
5/7/14, 7:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Min ponny Jack! 4-årig Welshponny av Cobtyp, har haft honom sedan september förra året, och älskar varje minut jag får spendera med honom! Ett riktigt charmtroll!

mermaidVSsailor
5/7/14, 9:00 PM
#6

Vilka vackra hästar ni har :)

Put your guns away it´s teatime

Annons:
Wezza
5/7/14, 9:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Min fina Valentino ❤️

Min första ridtravare och min första storhäst, verkligen en ''världens snällaste häst'' häst ✨

Medarbetare på Hundparkour.ifokus

manzii
5/7/14, 10:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Mitt ettåriga sto Precious. Har haft henne i lite mer än två veckor och är helt fast. En sån skönhet!

mikatherider
5/7/14, 10:47 PM
#9

H

"In this world we're just beginning
To understand the miracle of living
"

Sarah
5/8/14, 10:52 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Min fina valack Osselet De Blondell (Ozzy)

Sarah
5/8/14, 10:53 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Min andra älskling, Magica De Hex (M:et), lite sommartjock förra hösten.

Sarah
5/8/14, 10:55 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

På promenad med båda

fiffeliffe
5/9/14, 1:21 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Detta är min älskade ponny Attyrory Maxwell, även kallad Max. Min första egna ponny, min dröm som gick i uppfyllelse. Världens goaste ponny, älskar att gosa och är villig till arbete. Han älskar att hoppa, det märks. 

Importerad från Irland, född 2005. Okänd härstamning. Korsningsponny, dock får jag ofta frågan om han är connemara, väldigt många som tror det.

Tillsammans har vi tävlat LD/LC i hoppning och LB i dressyr, men vi tränar och mitt mål för detta år är att ha en felfri LB runda i hoppningen, i dressyren satsar jag inte lika mycket på tävling (självklart rider jag dressyr, men tävlar inte lika mycket)

Cool

Annons:
fiffeliffe
5/9/14, 1:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

En bild på oss tillsammans

Cool

fiffeliffe
5/9/14, 1:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Och en sista, alla fotade av min kompis som ni ser på loggan

Cool

JessicaOlin
5/9/14, 9:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

kan lägga ny bild imorn :)

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

Trongutten
5/10/14, 6:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Här är min fina Nisse, en kallblodstravare på 12 år :) Jag har haft honom i fem år och han slutar aldrig att förvåna en. En otroligt speciell kille som inte är lik någon annan, men som man älskar mer och mer för varje dag. Trots att jag någon gång funderat på om det verkligen är värt att kämpande så skulle jag faktiskt inte kunna tänka mig en annan häst. Min bästa vän på fyra ben!

/ Josefin
Följ mig gärna på min blogg, htt://josefintimmes.blogg.se

Quirinia
5/10/14, 9:10 PM
#18

Inlägget borttaget på begäran av postaren.

Lona, Sajtvärd på Ridsport
  • Redigerat 10/26/20, 4:45 PM av Lona
HoppanLoppan
5/10/14, 10:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

Här är min plutt! "Paddan" är en åtta årig knabbstupper korsning. Han är en underbar C ponny som jag ägt i över ett år! En riktigt modig liten rackare, han hoppar i ALLA lägen… Även när man önskar att han inte skulle göra det xD tävlade upp till LB förra året men sedan blev han lätt skadad så vi fick ta en paus. Nu är vi tillbaka igen! Så 2014= tävlat hoppning LD/LC och tävlat dressyr LC:1 :) planerar att starta LB:n i hoppning i juni :) Det som gör att Paddan är bäst är väll att han är så personlig, positiv och tillitsfull! Han litar verkligen på mig till 110%. Det som gör att man kan bli riktigt sur på Paddan är att han är OTROLIGT ENVIS jag har då aldrig mött en mer envisare häst!!! Man måste rida Paddan med mycket energi. Och då menar jag inte att skänka massor eller något sådant utan mer; glad och positiv = pigg Padda , sur eller nervös= tjurskallig Padda x) men men det är Paddan det. Älskar denna bilden!! Han ser så jäkla dryg ut :3

HoppanLoppan
5/10/14, 10:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

:3

Annons:
HoppanLoppan
5/10/14, 10:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#21

LC+5 och så högt över!

Annis9900
5/11/14, 9:59 AM
#22

Min häst Blossi från Kron "Blossi". Han är en islandshäst och jag har ägt han 1 halvår men jag hyrde han i ett år innan det. Innan jag började hyra han stod han bara i hagen i ungefär 3-4år och innan det gick han på turridning. Nu i år är vi med i ett SM-kavlande lag som kvalar till islandshäst SM

Fiona1234
5/11/14, 1:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#23

Här är min C-ponny Bonzai ❤️ En liten ponny som jag har tävlat dressyr med, men har tyvärr börjat bli lite lång på honom, men han är ändå den bästaste ponnyn 😃

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Fiona1234
5/11/14, 1:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#24

Och en till bild 🙂

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

[mitzylinnea]
5/11/14, 1:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#25

Är halvfodervärd till denna snygging! 

Silent star Wiescamp, kallas Silent. 

Quartervallack, 6 år, Cremello. Min prins! 😃❤️

[mitzylinnea]
5/11/14, 1:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#26

En till bild :)

Tiildiii
5/14/14, 1:24 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#27

Bizzan af Sten heter min häst. En Knabstrupper på 12 år. Hon är en D-ponny, 145cm hög.

Vi tävlar hoppning tillsammans 🙂❤️

Annons:
Tiildiii
5/14/14, 1:24 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#28

En till bild 🙂

zakkris
11/14/14, 8:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#29

Detta är den skönheten jag håller på med. Det är min systers ponny men jag rider honom 2-3ggr i veckan.
Peppe är en knabstup D-ponny, ca 140cm född 1990. Gammal ridskolehäst och hur underbar och snäll som helst. Jag som nybörjare har lärt mig otroligt mycket med honom. Vi har kommit varandra otroligt nära, kan ha han lös i stallet och till / från hagen, han kommer på komando och stannar lika så. Har ett skadat knä dock så kan inte rida så hårt med han pga min egna vikt. Men vi har det bra ändå.

Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln

P4go
11/15/14, 12:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#30

Melectric, mitt fyra åriga galoppfullblod som precis börjat sin karriär inom dressyr och hoppning.

Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.

[ClippingExpress]
11/15/14, 1:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 9
Förhandsgranskning av bild 2 av 9
Förhandsgranskning av bild 3 av 9
Förhandsgranskning av bild 4 av 9
Förhandsgranskning av bild 5 av 9
Förhandsgranskning av bild 6 av 9
Förhandsgranskning av bild 7 av 9
Förhandsgranskning av bild 8 av 9
Förhandsgranskning av bild 9 av 9
#31

Min valack på 11 år, Clipping Denver (Dennis) han är en ridtravare men dock så ville han inte springa på banan, han gjorde ett klokt val Herr Dennis. Har haft honom sen 15/1-2014 och han är en fantastik och snäll häst som är dock lite över social

[RC1393]
11/15/14, 11:35 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#32

Little Sparrow "Sparven", ett connemarasto på 5 år, egenuppfödd 🙂 Liten underbar tjej som det är svårt att inte tycka om, trots att hon rymmer ur hagen lite nu och då och hittar på små oskyldiga bus nu och då.

[Apelsinpajen]
11/16/14, 12:48 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#33

Jameson en tinker herre på 18år. Jag har vart medryttare på honom i ungefär en månad nu och är helt kär. Innan jag började rida honom hade han bara gått i en hage i 3-4år. Vad han gjorde innan det har jag ingen aning om. Men lutar åt att han är akademiskt s kolad. :)

kvekki
11/16/14, 8:20 AM
#34

Kveikja och jag tränar Ramener

Jag har ju lyckats med konstrycket att samla på mig fem hästar! Den ena är min sambos iofs så fyra är mina egna. Först ut är favoriten -Kveikja, ett islandssto f.2003, har ägt henne sedan hon låg i mammas mage. (Bilden visar just nu bara ett rött kryss, hoppas det funkar…)

Annons:
linnearodin
11/17/14, 7:49 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#35

Inte min egna, även om jag önskar att hon skulle va min många gånger hihi. Men det här är iallfall min skötarhäst Busungen Sandy, hon är en Knabstrupp korsning, född 1999. Hon tycker hoppning är jätteroligt men behöver en bestämd ryttare och man måste verkligen driva på henne annars tar hon ett litet grodhopp och då ligger man ju där på halsen.. x) Men jag älskar iallfall henne sjuk mycket

linnearodin
11/17/14, 7:50 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#36

En till bild på Sandy

examynia
11/17/14, 9:21 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#37

lägger in nya på min då de var precis när tråden startades som jag la in.. han har ändrat sig sjukt mycket.. syns nog inte kanske men jag vet hihi

inte jag som hoppar på hoppbilden utan hans hoppryttare

Fiona1234
11/17/14, 3:56 PM
#38

#37 Ååh, vilket vackert huvud!

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

MsSofieG
11/17/14, 5:38 PM
#39

#33 Jag måste bara fråga, du råkar inte hålla till i gävleborgs län?

[Apelsinpajen]
11/17/14, 5:53 PM
#40

Inte med hästen, han står i Uppsala. Men min mamma bor utanför Gävle… :o

[Apelsinpajen]
11/17/14, 5:53 PM
#41

#39

Annons:
examynia
11/17/14, 6:08 PM
#42

#38 tack snälla :D

MsSofieG
11/17/14, 6:21 PM
#43

#40 Ah! Har mänligen haft en tinker som sköthäst i gävleborg som hette Jameson och hade likadan teckning i ansiktet så jag var tvungen att fråga 😃 Jaha! Jag har en kompis som också bor utanför gävle i hedesunda för att vara exakt, och lillasyrran pluggar i gävle ^^

[Apelsinpajen]
11/17/14, 6:44 PM
#44

#43 Hur längesen var det? Kommer du ihåg vad ägaren hette?  :)

MsSofieG
11/17/14, 6:52 PM
#45

Jag vet att han stod på Nytorps gymnasium innan han flyttade. Är inte säker på vart han är nu faktiskt :( Var en riktigt urmysig skäggubbe iaf ^^

[Apelsinpajen]
11/17/14, 7:04 PM
#46

#45 En annan bild på honom. :)

[Apelsinpajen]
11/17/14, 7:05 PM
#47

#45

Upp till toppen
Annons: