Annons:
Etikettefterlysningar
Läst 1040 ggr
lisora
5/6/14, 3:24 PM

försvunnen ponny eskilstunna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tänkte lägga upp det här.. hon är en liten c-ponny, väldigt snäll och inte speciellt rädd av sig. försvann igår från sin hage runt 16-tiden, eskilstuna/sundbyholm. det är min tränares häst som är utlånad. hon heter ice-cream och är 5 år så rätt så ung, hade grimma på sig när hon rymde. 

lika bra att lägga upp det här också :/

Annons:
-Cissi-
5/6/14, 3:29 PM
#1

Ring runt till stall i närheten och hör om nån sett henne eller har lyckats fång in.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Facie
5/6/14, 3:36 PM
#2

Är ni säkra på att hon har rymt? Har aldrig varit med om en häst som rymt iväg långt från stallet, de är ju folkdjur och gillar inte att vara själva. Risken är nog större att någon har tagit henne :(

Pretty wise //

petterssonP
5/6/14, 3:48 PM
#3

Såg henne ute på en annons imorse när jag kikade på ponnys!! Exakt samma som denpå bilden, samma täcken överallt, cponny. Tror inte det är ngn slump!! Kolla sidor på nätet, jag såg den på blocket, kollade nyss igen och annonsen är borta! Tror knappast hon har rymt, tror någon har tagit henne..

lisora
5/6/14, 5:50 PM
#4

#2 rymt var nog fel ordval, hon blev rädd för en stor lastbil av något slag. hennes bästa hästkompis hoppade över till en annan hage, hon hoppade ut ur hagen och försvann. men det konstiga är att hon inte sprang tillbaka till sin kompis, då de varit oskiljaktiga sedan de var små föl typ :(

lisora
5/6/14, 9:51 PM
#5

hon är hittad! :)

agnes.sundling
5/6/14, 10:08 PM
#6

Åhh, nu kan jag sova..! Var hittade ni henne? <3 :)

Annons:
lisora
5/6/14, 10:15 PM
#7

#6 hon hade simmat (!!) ut till en ö med massor av sommarhus hahaha!! så ägaren av ett av husen kom dit och såg henne stå där och beta och ringde polisen :) så hon är hel och (väldigt) ren!

Facie
5/6/14, 10:16 PM
#8

Åh vad härligt!

Pretty wise //

Caf_Roy
5/7/14, 1:50 AM
#9

Snacka om vårkänslor.

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

ängsbacka
5/7/14, 6:17 AM
#10

Åh vad skönt, kan tänka mig att ni varit jätte oroliga, tur att allt slutade lyckligt :)

-Cissi-
5/7/14, 7:30 AM
#11

Gud vad tur att hon är välbehållen :)

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

pyttipanna
5/7/14, 6:13 PM
#12

Åh vilken tur!

Upp till toppen
Annons: