Annons:
Etikettefterlysningar
Läst 531 ggr
Svedjorna
2014-03-17 21:57

Efterlyser/söker en tränare!

Hejsan!

Jag har nu äntligen fått igång min ridning igen med min fjordning. Hon har varit en sådan bråkstake att jag knappt kunnat rida henne, men nu helt plötsligt vill hon pyssla hela tiden, dock finns det saker som verkligen behövs förbättras.

Så jag söker en tränare som skulle kunna hjälpa mig att forma henne till en bättre ridhäst. Hon saknar ordentliga grunder.

 Jag finns i Olsfors (Mellan Göteborg och Borås) och vill ha någon nära mig då jag har en paddock i närheten som vore lättast att träna vid då hon blir jätteosäker vid nya ställen.

Mvh

Annons:
Annah94
2014-08-18 09:05
#1

Har du någon ridskola i närheten där du bor så kanske du kan gå dit och fråga om någon av deras ridlärare kanske har möjlighet att komma ut och hjälpa dig. Eller kanske det finns någon "privat" ryttare i närheten som kan ställa upp.

De två jag rider för är "privata" ryttare, men båda två har haft häst väldigt länge och kan otroligt mycket :)

Hoppas du hittar någon bra tränare som du kan lita på och får bra kontakt med :)

P4go
2014-08-18 14:44
#2

Jag hade kunnat hjälpa dig beroende på vilken nivå ni ligger på :) 
Jag är ''privat'' ryttare, ridit in och utbildat unghästar sen typ 2 år tillbaka och innan det tränade jag hoppning upp till 130 och nu dressyr upp till Msv C och har ridit i ca 14 år nu. Har min egen unghäst just nu och tränar själv för tränare 2 gånger i veckan. :)

Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.

Upp till toppen
Annons: