Annons:
Etiketterutbildningträning
Läst 743 ggr
eamy
3/17/14, 11:31 AM

Tränare/Ridinstruktör

Är det någon som har koll/tips/idéer på en bra tränare i Stockholms trakten som inte är allt för dyr och som kan ta sig ut till stallet? Jag är ute efter en tränare som skulle kunna hjälpa mig att få min nyinridna travare att kunna bygga ordentliga ridmuskler och lära sig grunderna i dressyren. Några tips? :)

Annons:
Sarah
3/17/14, 11:33 AM
Sarah
3/17/14, 11:37 AM
#2

Har ridit för många B och C-tränare i stockholmsområdet, men den jag gillar allra bäst är Birgitta Wanatowski som finns utanför Norrtälje. Aldrig träffat ngn som är så duktig på att förklara och som gör ridningen så logisk. Dessutom är hon supermjuk och ser alla, både häst och ryttare, som individer.

eamy
3/17/14, 10:53 PM
#3

Finns i Kungsängen, så Norrtälje är nog lite väl långt.. Hon kanske har träningar åt detta hållet också. Får kolla upp henne lite mer! Tack för tipset :D

Comedy
3/20/14, 3:49 PM
#4

Anna Tholander vill jag tipsa om, vet inte om hon har så mycket lektioner nu men jag har ridit mycket för henne och tycker att hon är bra. Annars har vi på Stäket massor med tränare som kommer, Siv Birgersson, Martin, Nina Latumaa, Åsa Thoringer… :)

Upp till toppen
Annons: